הבלוז רבלס וג'ו לואיס ווקר בישראל 2016 - כרטיסים ולוח הופעות

יום חמישי, 7 בינואר 2016

הבלוז רבלס וג'ו לואיס ווקר בישראל 2016 - כרטיסים ולוח הופעות
להקת הבלוז המצליחה הבלוז רבלס (The Blues Rebels) יוצאת בסיבוב הופעות בו תארח גם את אמן הבלוז הבינלאומי ג'ו לואיס ווקר (Joe Louis Walker). מתי הם יופיעו ואיפה? וכמה יעלו כרטיסים? בכתבה הבאה שלפניכם.


אמן הבלוז הבינלאומי ג'ו לואיס ווקר (Joe Louis Walker) יגיע לישראל ל-2 הופעות בחודש פברואר 2016 במועדון שבלול בנמל ת"א בליווי להקת הבלוז המצליחה "הבלוז רבלס".

לרכישת כרטיסים להופעה של ג'ו לואיס ווקר בישראל באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

ג'ו לואיס ווקר בן ה-66 נחשב לאגדת בלוז עם קריירה מפוארת של כ-30 שנות פעילות. ווקר שנבחר לפני כשנתיים להיכל התהילה של הבלוז (Blues Hall of Fame), הספיק במהלך שנות הפעילות שלו לשתף פעולה, להקליט ולנגן יחד עם גדולי אמני הבלוז בעולם כמו בי בי קינג, באדי גאי, בוני רייט ועוד.

באמצע שנות ה-70 עצר ווקר את סצינת הבלוז ועבר לנגן בעיקר גוספל אך ב-1986 חזר לעולם הבלוז והוציא את אלבום הבכורה "Cold Is The Night" שהחזיר אותו מיד לסצינה והעניק לו חשיפה גדולה ורחבה. מאז הספיק להוציא עשרות אלבומים כאשר האחרון שבהם "Everybody Wants A Piece" יצא בשנה שעברה.

זאת לא תהיה הפעם הראשונה שווקר מופיע כאן בישראל ואף לא הפעם הראשונה שהוא יופיע כאן יחד על הבלוז רבלס שכבר אירחו אותו כאן בארץ בשנת 2013 בהופעה מוצלחת ביותר כאשר ווקר אף ציין כי מדובר באחת מלהקות הבלוז הטובות בעולם.

הבלוז רבלס שכוללת את הנגנים דב האמר, אנדי ווטס, אילן הלל והמתופף הידוע אלון הלל ממשיכה לצבור תאוצה ולמתג את עצמה כאחת מהלהקות הבלוז הטובות בישראל והספיקה בעבר ללוות אמני בלוז גדולים כגון לאקי פיטרסון, ג'וני ווינטר ועוד. במקביל להופעה עם ג'ו לואיס ווקר, תארח הלהקה במופע נוסף גם את אמן הבלוז הישראלי הגיטריסט רוני פיטרסון.

הבלוז רבלס וג'ו לואיס ווקר בישראל 2016 - כרטיסים ולוח הופעות


ההופעה של ג'ו לואיס ווקר והבלוז רבלס תתקיים ב-24 וה-27 בפברואר 2016 במועדון שבלול ג'אז בתל אביב. מחירי הכרטיסים הם 195-200 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

הבלוז רבלס ורוני פיטרסון - כרטיסים


ההופעה של רוני פיטרסון והבלוז רבלס תתקיים גם היא במועדון שבלול ג'אז בתל אביב ב-14 בינואר 2016 בשעה 21:00. מחיר כרטיס להופעה עומד על 105 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.




רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: הבלוז רבלס וג'ו לואיס ווקר בישראל 2016 - כרטיסים ולוח הופעות Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: הבלוז רבלס וג'ו לואיס ווקר בישראל 2016 - כרטיסים ולוח הופעות Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top