האופרה ריגולטו בפסטיבל האופרה ירושלים 2016 - כמה יעלה?

יום חמישי, 19 במאי 2016

האופרה הישראלית תעלה בקיץ 2016 הקרוב בבריכת הסולטן בממסגרת פסטיבל האופרה בירושלים  את האופרה המפורסמת של ורדי "ריגולטו" בניצוחו של פרדריק שאזלן. כל הפרטים, בכתבה הבאה.


פסטיבל האופרה בבריכת הסולטן בירושלים יתקיים גם בקיץ 2016 והפעם עם האופרה המפורסמת "ריגולטו" בת 3 המערכות של המלחין האיטלקי הידוע ג'וזפה ורדי בניצוחו של המנצח פרדריק שאזלן ובבימויו של דיוויד פאונטני.

לרכישת כרטיסים לפסטיבל האופרה בירושלים באמצעות קניה מהירה ומאובטחת לחצו כאן
    
ריגולטו היא אחת האופרות המוכרות ביותר של ורדי ומשתייכת ל"טרילוגייה הפופולרית" של ורדי הכוללת גם את האופרות "לה טרוויאטה" ו"הטרובדור" ריגולטו היא אחת האופרות המפורסמות ביותר בעולם האופרה ובמיוחד האריה "La Donna e mobile" שהפכה לאחד הקטעים המוסיקליים המוכרים ביותר.

האופרה שנכתבה ב-1850 ע"י ורדי, מבוססת על המחזה "המלך משתעשע" של ויקטור הוגו ומספרת על ליצן החצר של הדוכס ממנטואה שמביא על עצמו קללה נוראה והורס את אושרו ואת אושרה של בתו היחידה. את התפקיד הראשי של ריגולטו יגלם הסולן יונוץ פאסקו. הסולנית הילה פחימה תגלם את ג'ילדה ביתו של ריגולטו ואת הדוכב ממנטואה יגלם הסולן אלסנדרו קורדלה.

עוד סולנים שישתתפו באופרה: יאיר פולישוק, נעמה גולדמן, נח בריגר, עודד רייך, ענת צ'רני ועוד. תזמורת רשות השידור ומקהלת האופרה הישראלית ילוו את האופרה שתימשך כשעתיים וחצי אל מול חומות העיר העתיקה בירושלים.

בערב למחרת יתקיים המופע "אופרה פרדיסו" בו יוצגו סצינות מפורסמות מסרטים מוכרים בליווי סולני האופרה ותזמורת.

כרטיסים לריגולטו בבריכת הסולטן בירושלים - יוני 2016


האופרה ריגולטו תוצג בבריכת הסולטן פעמיים ב-22 ביוני 2016 והמופע "פרדיסו" ב-23 ביוני 2016. מחיר הכרטיסים למופעים מתחילים ב-95 ש"ח ועולים בהתאם למיקום הישיבה. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.




רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: האופרה ריגולטו בפסטיבל האופרה ירושלים 2016 - כמה יעלה? Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: האופרה ריגולטו בפסטיבל האופרה ירושלים 2016 - כמה יעלה? Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top