כריסטוס ניקולופולוס בישראל - אוקטובר 2015

יום שני, 31 באוגוסט 2015

כריסטוס ניקולופולוס בישראל - אוקטובר 2015
פרסום ראשון: נגן הבוזוקי היווני המפורסם כריסטוס ניקולופולוס (Hristos Nikolopoulos) יגיע לישראל להופעה מיוחדת בהיכל התרבות בתל אביב בחודש אוקטובר הקרוב. כמה עולים כרטיסים ואיפה קונים?


אחד המלחינים ונגני הבוזוקי היוונים המפורסמים ביותר בעולם כריסטוס ניקולופולוס (Hristos Nikolopoulos), יגיע להופעה בישראל בחודש אוקטובר 2015 להופעה בהיכל התרבות ת"א יחד עם להקתו מיוון.

ניקולופולוס הוא אחד המלחינים היוניים המצליחים ביותר ואחראי לשורת להיטים ארוכה שגם הגיעה לישראל בעזרת עיבודים עבריים שנערכו כאן כמו למשל קללת הים של יהודה פוליקר או פומה של זהר ארגוב, האסיר של חיים משה ועוד להיטים רבים.

ניקולופוס נחשב גם לנגן בוזוקי וירטואוז ורבים מכנים אותו כאריק קלפטון של הבוזוקי היווני. ניקולופוס כבר הופיע בישראל אשתקד בפסטיבל אשדוד ועתה הוא חוזר להופעה בישראל בה יופיע יחד עם להקתו המונה 7 נגנים ו-2 זמרים נוספים - ואסיליס לקאס (Vasilis Lekkas) ויוטה נגא (Yota Nega).

כרטיסים לכריסטוס ניקולופולוס בישראל - אוקטובר 2015


ההופעה של כריסטוס ניקולופולוס בישראל תתקיים ב-22 באוקטובר 2015 בשעה 21:00 בערב בהיכל התרבות בתל אביב. מחיר הכרטיסים להופעה נע בין 155 ל-385 ש"ח בהתאם למקומות הישיבה. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות אתר משרד הכרטיסים "איוונטים" בעמוד הבא.




רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: כריסטוס ניקולופולוס בישראל - אוקטובר 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: כריסטוס ניקולופולוס בישראל - אוקטובר 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top