לארי קרלטון בישראל - נובמבר 2015

יום שלישי, 9 ביוני 2015

לארי קרלטון בישראל - נובמבר 2015
פרסום ראשון: הגיטריסט המפורסם לארי קרלטון (Larry Carlton) יגיע להופעה בישראל בחודש נובמבר הקרוב ויופיע בהיכל התרבות בתל אביב. כמה יעלה כרטיס ואיפה קונים?


מבול של גיטריסטים: חודשיים בלבד אחרי שג'ו בונמסה יופיע כאן, גיטריסט מפורסם נוסף ינחת בישראל. הפעם זה יהיה הגיטריסט לארי קרלטון (Larry Carlton) שיקיים הופעה בחודש נובמבר הקרוב בהיכל התרבות בתל אביב.

לרכישת כרטיסים להופעה של לארי קרלטון בישראל באמצעות קנייה מאובטחת ומהירה לחצו כאן

קרלטון בן ה-67 הוא אחד מהגיטריסטים המפורסמים ביותר בעולם אשר מתמחה במגוון גדול של סגנונות, החל מג'אז, פיוז'ן ובלוז ועד מוסיקת פופ ורוק. ברזומה של קרלטון רשימה עצומה של אמנים איתם הספיק לעבוד כגון קווינסי ג'ונס, מייקל ג'קסון, ברברה סטרייסנד, ג'וני מיטשל, פול אנקה ואפילו ג'ון לנון.

לקרלטון קריירת סולו מרשימה ביותר הכוללת יותר מ-30 אלבומי סולו מצליחים כאשר על 4 מתוכם זכה גם בפרס הגראמי. בנוסף, הפסיק גם לכתוב מוסיקה לסרטים וסדרות טלוויזיה רבות שהמפורסמת ביותר מביניהן היא הסדרה "בלוז לכחולי המדים".

קרלטון יגיע לישראל במסגרת סיבוב הופעות בינלאומי יחד עם הנגנים שמלווים איתו בהרכבו הכולל את המתופף הרדי פישהוטר, הבסיסט קלאוס פישר והקלידן ג'ס מילנר.

כרטיסים ללארי קרלטון בישראל - נובמבר 2015


ההופעה של לארי קרלטון בישראל תתקיים במוצ"ש ב-21 בנובמבר 2015 בהיכל התרבות ת"א בשעה 21:00 בערב. מחיר הכרטיסים בין 165 ל-395 ש"ח בהתאם למקומות הישיבה. מכירת הכרטיסים נפתחה היום והיא מתבצעת באמצעות אתר איוונטים בעמוד הבא.



רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: לארי קרלטון בישראל - נובמבר 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: לארי קרלטון בישראל - נובמבר 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top