ז'ולייט גרקו בישראל - מאי 2015

יום ראשון, 15 בפברואר 2015

ז'ולייט גרקו בישראל - מאי 2015
הזמרת הצרפתייה המצליחה ז'וליט גרקו (Juliette Gréco) חוזרת לישראל להופעה אחת בחודש מאי 2015 בהיכל התרבות ת"א. מחיר הכרטיסים: החל מ-299 ש"ח. איפה קונים כרטיסים?


הזמרת השנסונים המפורסמת ז'ולייט גרקו (Juliette Gréco) חוזרת בפעם השלישית לישראל ותקיים הופעה אחת וחד פעמית בהיכל התרבות בת"א בחודש מאי הקרוב.

גרקו נחשבת לאחת הזמרות הצרפתיות המצליחות ביותר במיוחד בז'אנר השאנסונים המוכר והפורסם. גרקו קנתה את עולמה בזכות שיריה המצליחים כגון "תחת שמי פריז", "העלים המתים", "דבר אלי על אהבה" ועוד, והפכה למוקד השראה עבור אמנים צרפתים רבים כגון סארטר או בוריס ויאן. בנוסף, הספיקה גם להופיע בכמה סרטים בצרפת ובהוליווד.

ז'ולייט גרקו תגיע לישראל במהלך סיבוב הופעות בינלאומי המכונה "פרידה" וזהו כנראה יהיה סיבוב ההופעות האחרון בקריירה של הזמרת בת ה-88. יחד עם גרקו, יגיעו גם בעלה המוסיקאי ז'ראר ז'ואנסט שמלווה אותה בפסנתר ונגן האקורדיון ז'אן-לואי מטינייה.

כרטיסים לז'ולייט גרקו בישראל - מאי 2015


ההופעה של ז'ולייט גרקו בישראל תתקיים בהיכל התרבות בת"א ב-4 במאי 2015. מחירי הכרטיסים ינועו בין 299 ל-799 ש"ח בהתאם למקומות הישיבה. מכירת הכרטיסים תתבצע באמצעות משרד הכרטיסים "לאן" בעמוד הבא.

צפו בהופעה של גרקו משנת 2004:



צילום: Tzui

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: ז'ולייט גרקו בישראל - מאי 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: ז'ולייט גרקו בישראל - מאי 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top