ג'יימס בלאנט בישראל - פברואר 2015

יום רביעי, 19 בנובמבר 2014

ג'יימס בלאנט בישראל - פברואר 2015
הזמר ג'יימס בלאנט הבריטי (James Blunt) יגיע לישראל להופעה אחת בהיכל נוקיה בתל אביב בחודש פברואר 2015. מחיר כרטיס: החל מ-204 ש"ח. איפה מזמינים? בכתבה הבאה.

רכבת האמנים לחורף הקרוב לא עוצרת: רק אתמול התבשרנו על הגעתו של אלן פרסונס לישראל והבוקר אנו מתבשרים כי הזמר הבריטי המצליח ג'יימס בלאנט יגיע להופעה בישראל ב-7 לפברואר 2015 גם כן בהיכל נוקיה (3 ימים לפני ההופעה של אלן פרסונס).

בלאנט בן ה-40 בלבד, כבש את עולם המוסיקה עם הסינגל המצליח "You're BeautifuL" מתוך אלבומו הראשון וכבש את מצעדי המכירות ומצעדי הפזמונים באירופה ובארה"ב. סגנונו המוסיקלי של בלאנט נע בין פופ רך לרוק יחד עם מוסיקת פולק.

אלבומו האחרון של ג'יימס בלאנט "Moon Landing" יצא לפני כשנה בחודש אוקטובר 2013 ולפני כחודש בסוף אוקטובר 2014, שיחרר אף אלבום השלמה לאלבום זה עם חמישה קטעי בונוס מיוחדים. בלאנט ייצא לסיבוב הופעות בינלאומי בחודש פברואר כאשר לאחר ההופעה בישראל ימשיך למסע הופעות באפריקה.

כרטיסים לג'יימס בלאנט בישראל - פברואר 2015


ההופעה של ג'יימס בלאנט בישראל תתקיים ב-7 בפברואר 2015 בהיכל נוקיה בשעה 21:00 בערב. מחירי הכרטיסים להופעה מתחילים ב-204 ש"ח לכרטיסים ליציעים הרחוקים ומגיעים ל-794 ש"ח לכרטיסי VIP. מכירת הכרטיסים החלה הבוקר ומתבצעת באמצעות אתר "קופת ת"א" בעמוד הבא.

האזינו ללהיט הגדול ביותר של ג'יימס בלאנט "You're BeautifuL":


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: ג'יימס בלאנט בישראל - פברואר 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: ג'יימס בלאנט בישראל - פברואר 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top