מישל לגראן בישראל - אוקטובר 2014

יום ראשון, 27 ביולי 2014
מישל לגראן בישראל - אוקטובר 2014

המוסיקאי הצרפתי מישל לגראן (Michel Legrand) יגיע לישראל למספר הופעות בתל אביב, חיפה ואשדוד בחודש אוקטובר 2014. מחיר הכרטיסים: החל מ-185 ש"ח.

המלחין, מעבד, מנצח והפסנתרן הצרפתי מישל לגראן (Michel Legrand) יגיע לסיבוב הופעות בישראל בחודש אוקטובר הקרוב בתל אביב, אשדוד וחיפה בהם יופיע יחד עם תזמורת סימפונית גדולה.

לרכישת כרטיסים להופעות של מישל לגראן בישראל באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

לגראן כתב את המוזיקה לסרטים "העלמות מרושפור", "מטריות שרבורג", "מעבר לחצות" ונחשב לאחד מחשובי המלחינים לסרטים בעולם. לגראן זכה בשלושה פרסי אוסקר (מתוך 13 מועמדויות) וחמישה פרסי גראמי והיה גם מועמד ל"אמי".

בראשית שנות ה-50' היה לגראן אחד האירופאים הראשונים שעבדו עם נגני הג'אז האגדיים, בעלי החידושים, דיזי גילספי, מיילס דייויס, ג'ון קולטריין, סטן גץ וביל אוונס. במהלך תקופות שונות של עבודה יוצרת, ניצח לגראן על תזמורות בסנקט פטרבורג, ונקובר, מונטריאול, אטלנטה ודנבר. הוא הקליט יותר מ-100 אלבומים עם כוכבי מוזיקה בינלאומיים בסוגות שונות, מן הג'אז ועד המוזיקה הקלאסית. בין השאר עבד עם הזמרים פרנק סינטרה, שרה ווהן, ג'ק ג'ונס, רג'ינה ולאסקז, אלה פיצג'רלד, פרי קומו, קירי טה קאנאווה, ג'וני מאתיס וברברה סטרייסנד. אחותו, כריסטיאן לגראן, הייתה חברה בסווינגל סינגרס.

לגראן מוכר ביותר כמלחין חדשני לסרטים, שחיבר מוזיקה ליותר מ-200 סרטים עד כה, משל הבמאים ז'ן לוק גודאר, ריצ'רד ברוקס, קלוד ללוש, קלינט איסטווד ורבים אחרים. אחרי ששיריו הופיעו בסרטיו של ז'אק דמי, מטריות שרבורג והעלמות מרושפור, יצאו ללגראן מוניטין בעולם כולו.

כרטיסים להופעות של מישל לגראן בישראל - אוקטובר 2014

מישל לגראן יופיע בישראל ב-19 באוקטובר במשכן לאומנויות הבמה באשדוד, ב-20 באוקטובר בהיכל התרבות בתל אביב וב-21 באוקטובר במרכז רפפורט בחיפה. מחירי הכרטיסים נעים בין 185 ל-455 ש"ח. הכרטיסים לכל המופעים נמכרים באמצעות אתר בראבו בעמוד הבא.


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: מישל לגראן בישראל - אוקטובר 2014 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: מישל לגראן בישראל - אוקטובר 2014 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top