"אוקטפוס": רביעיית פסנתר חדשה במופע השקה

יום ראשון, 11 במאי 2014
רביעיית הפסנתרנים ישראלית חדשה העונה לשם "אוקטפוס" תערוך קונצרט השקה חגיגי בחודש יוני הקרוב באוניברסיטת תל-אביב. כל הפרטים, בכתבה הבאה.

הפסנתרנים הותיקים מאיר ויזל וברט ברמן, צירפו אליהם את שתי הפסנתרניות הצעירות – מיכל סולומון ואשחן אגסריאן ויחד הקימו רביעיית פסנתרים חדשה לה קראו "אוקטפוס" שהוקמה במטרה לבצע מן הרפרטואר והקיים וכן לעודד כתיבה של עיבודים אמנותיים ואיכותיים של יצירות קלאסיות ושל יצירות חדשות מקוריות להרכב מיוחד זה

כבר בקונצרט ההשקה תבוצע יצירה חדשה של יוסף ברדנשוילי - "פרפטואום מובילה", שנכתבה במיוחד להרכב. עוד ביצוע מקורי לקונצרט זה הוא של  של שתי הסוויטות של פר גינט, מאת אדוארד גריג, השנייה בעיבודו של ברט ברמן,  ובתווך קריאה מתוך תרגומי לאה גולדברג ליצירה בביצועו של צבי סלטון. עוד בקונצרט עיבודים ל- 8 ידיים ליצירות מאת בטהובן, שוברט, רימסקי-קורסקוב.

"הרכב קבוע המנגן ב- 8 ידיים נדיר מאוד", אומר ויזל. "אני יודע על שני הרכבים פעילים בעולם, רביעיית גרשווין בארה"ב ורביעיית אסטרלה Estrella בנין-זילנד", הוא אומר. עם זאת, נכתבו המון עיבודים של יצירות קלאסיות לסוגה זו. יתכן שהכוונה הייתה ליצור חומר עבור תלמידים ומורים בעיקר, כדי שינגנו  ברביעיות. גם ביוטיוב נוכל למצוא  הרבה הקלטות של רביעיות כאלה, אבל רובן ככולם הן של אנסמבלים חד פעמיים, ולעתים קרובות נוסף נופך להטוטני-הומוריסטי בנגינה שלהם.

כרטיסים למופע ההשקה של רביעיית הפסנתר אוקטפוס

הרביעייה תופיע ב-16 ביוני 2014 בשעה 19:30 באולם קלרמונט ביה"ס למוזיקה ע"ש בוכמן מהטה, אונ' ת"א  (שער 7 מרחוב חיים לבנון). מחיר הכרטיסים עומד על 80 ש"ח וניתן להזמינם באמצעות אתר בראבו בעמוד הבא או בטבלה הנ"ל:

תל אביב-יפו 16 יוני, ב׳
19:30
אולם קלרמונט ביה"ס למוזיקה ע"ש בוכמן-מהטה 214 כרטיסים 80 ₪ רכישת כרטיסים








רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: "אוקטפוס": רביעיית פסנתר חדשה במופע השקה Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: "אוקטפוס": רביעיית פסנתר חדשה במופע השקה Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top