אפרוג'ק והאחיות נרבו בישראל - מרץ 2014

יום ראשון, 5 בינואר 2014
אפרוג'ק והאחיות נרבו בישראל - מרץ 2014
הדי ג'יי אפרוג'ק (Afrojack) יגיע לישראל יחד עם האחיות נרבו (Nervo) ויופיע בגני התערוכה בת"א ב-14 במרץ 2014. כרטיסים מוזלים מוצעים למכירה עד ה-20 בינואר. כל הפרטים על המסיבה ועל הזמנת כרטיסים, בכתבה שלפניכם.

רוב חובבי המסיבות והמוסיקה האלקטרונית מכירים ה-DJ ניק ואן דה וול (Nick van de Wall) בשם הבמה שלו - אפרוג'ק. התקליטן הבינלאומי שנולד בהולנד נחשב לאחד מעשרת הדיג'יי המובילים בעולם ושמו מתנוסס לצד התקליטנים הגדולים כגון הארדוול, טייסטו או דיוויד גאוטה.

לרכישת כרטיסים למסיבה של אפרוג'ק והאחיות נרבו בגני התערוכה באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן.

בחודש מרץ הקרוב, יגיע אפרוג'ק למסיבה אלקטרונית מיוחדת בת"א יחד עם שתי אורחות נוספות - האחיות נרבו - תאומות אוסטרליות שהספיקו להפוך לתופעה מוסיקלית כשהן מלחינות, מבצעות ומפיקות להיטים ומופיעות באופן קבוע עם הדיג'ייז הגדולים ביותר בעולם ששמם מופיעים בתחילת כתבה זו.

כרטיסים לאפרוג'ק והאחיות נרבו בגני התערוכה - מרץ 2014

אפרוג'ק והאחיות נרבו יופיעו במסיבה שתתקיים בגני התערוכה ב-14 במרץ בשעה 23:30. הכרטיסים נמכרים כעת במכירה מוקדמת ב-230 ש"ח. המכירה המוקדמת תסתיים ב-20 בינואר ולאחריה צפויים המחירים לעלות. הכרטיסים נמכרים באמצעות משרד הכרטיסים איוונטים בעמוד הבא.

בינתיים, צפו באפרוג'ק בפעולה בסרטון הבא:


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: אפרוג'ק והאחיות נרבו בישראל - מרץ 2014 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: אפרוג'ק והאחיות נרבו בישראל - מרץ 2014 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top