כריס דה ברג בישראל - מרץ 2014

יום ראשון, 29 בדצמבר 2013
כריס דה בורג (Chris de Burgh) בישראל
הזמר כריס דה ברג (Chris de Burgh) יגיע לישראל בחודש מרץ 2014 ויופיע בהיכל התרבות ת"א. מחיר הכרטיסים מתחיל ב-299 ש"ח. פרטים נוספים ומידע על קניית כרטיסים, בכתבה הבאה.

הזמר כריס דה בורג (Chris de Burgh) האחראי ללהיט ההיסטורי "Lady In Red" יגיע לישראל בחודש מרץ הקרוב ובכך יצטרף לעוד רשימה ארוכה של אמנים מחו"ל המגיעים לישראל בתקופה זאת - אמנים כגון להקת פורינר, דיפ פרפל וסינדי לאופר.

לקניית כרטיסים לכריס דה בורג בהיכל התרבות בת"א בקנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן.

כריס דה בורג אשר נולד בארגנטינה החל את הקריירה שלו בשנת 1974 אבל רק בשנת 1986 זכה להצלחה בינלאומית כאשר הוציא את השיר "Lady In Red" שגרם לקריירה של בורג לנסוק.

מאז הספיק דה בורג להוציא עוד להיטים רבים כגון Don't Pay The Ferryman, Spanish Train,  Spaceman Came Travelling, High On Emotion, Rose Of England ועוד. דה בורג מגיע לישראל במסגרת סיבוב הופעות בינלאומי של אלבומו האחרון "Home".

כרטיסים להופעה של כריס דה בורג בישראל

כריס דה בורג יופיע בהיכל התרבות בת"א ב-29 במרץ בשעה 21:00. מחירי הכרטיסים נעים בין 299 ש"ח ל-699 ש"ח בהתאם למיקום הכיסאות. את הכרטיסים ניתן להזמין באמצעות האתר הבא.

לבינתיים, צפו בהופעה חיה של בורג מלפני כמה שנים:


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: כריס דה ברג בישראל - מרץ 2014 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: כריס דה ברג בישראל - מרץ 2014 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top