"לעולם בעקבות השמש": המרענן הראוי לימי ראשית הקיץ

יום שלישי, 7 במאי 2013
אם יש בנפשכם לחוות משב רוח קייצי ורענן, להתרפק על שירים שיעוררו בכם געגועים לפזמונאי המיוחד הזה, אם תרצו לחזות בביצועים ענוגים ותשמחו לקפץ ולמחוא כפיים בלי להרגיש כל כלימה, המופע משירי אהוד מנור – הוא המזור לכל מועקות הימים הללו ומהווה עונג צרוף.

מאת חיים נוי

המופע המוזיקלי החדש "לעולם בעקבות השמש" משירי אהוד מנור המועלה בבית צבי ברמת גן הוא תוסס, מבדר ומענג ובעצם יכול להיות המרענן הראוי לימות החום של ראשית הקיץ. שוקי וגנר שערך וביים את המופע הצליח להפיק מלהקת השחקנים המוכשרת ביצועים מבריקים ומופע שפשוט נעים לצפות בו, להתרגש ולהתענג מן היצירות שהותיר הפזמונאי המשובח ולזמזם בלב ואפילו בקול רם את השירים המלווים אותנו שנים רבות.

אהוד מנור המנוח נחשב למר פזמון הישראלי ובנוסף לשלל שירים שחיבר, שהפכו מזמן לנכס צאן ברזל, הוא אחראי גם לתרגום המוצלח של מחזות זמר רבים. המופע מכנס את מגוון השירים והפזמונים וגם מלקט ממבחר מחזות הזמר והמופעים המוזיקליים שחיבר מנור. המופע מאפשר לשחקנים הצעירים להוכיח את יכולות הזמרה והתנועה שלהם והם בהחלט ראויים לכל מחמאה ותשואות.

ליאור רונן אחראי לעיבודים המוזיקליים המצוינים ולניהול המוזיקלי הנפלא של הערב. נדב צלנר עיצב את הכוריאוגרפיה הנהדרת והמוצלחת. דפנה פרץ אחראית לתלבושות הצבעוניות, הססגוניות והיפות. דולב ציגל אחראי לתאורה המהממת שאחראית הפעם באופן מיוחד להצלחת הערב. דוקי עצמון אחראית להדרכה הקולית והתוצאה היא מרשימה. התפאורה המעניינת היא של במבי פרידמן. כל הלהקה היא מופלאה ומעולה. הביצועים שלהם מקסימים. שירה ויסבלט מפגינה כישרון רב ויכולת מוזיקלית  מושלמת. במיוחד היא רגשה בשיר "היא רוקדת" ו"ברית עולם".


נקטר גפן היא זמרת נהדרת ובמיוחד יש לציין את ביצועה הקסום לשיר "ללכת שבי אחריה". לורין מסורי היא פרפורמרית מעולה וביצועה לשיר רוקסי משיקאגו היה מוצלח במיוחד. מעיין קילצ'בסקי היא מוצלחת מאוד ויש לה יכולות מעולות. הדואט הקסום שלה ושל שירה ויסבלט ב"בית ליד המסילה" היה נהדר. חן בר היא זמרת מצויינת והביצוע לשיר מתוך עלובי החיים היה מצויין. מאור גרינר היא מבצעת משובחת והשיר מתוך שיער היה מוצלח באופן מיוחד בביצועה.

מורן לארי הפגינה יכולות מעולות בהגשת השירים ובמיוחד הפליאה בשיר בני ילד רע והיא פרפורמרית וזמרת טובה ביותר. אורי שילה הפגין ביצועים, משחק והגשה מיוחדים ונהדרים. ישראל גולדרט הפגין את כישוריו הקומיים והיה מוצלח בהגשת השירים .כמו כן יש לשבח בביצועים מעולים גם את גלעד סמק, עומר קרן, סער שגיב, אביב קורן, נואית קדם וטליה רווה.

אם יש בנפשכם לחוות משב רוח קייצי ורענן, להתרפק על שירים שיעוררו בכם געגועים לפזמונאי המיוחד הזה , אם תרצו לחזות בביצועים ענוגים ותשמחו לקפץ ולמחוא כפיים בלי להרגיש כל כלימה, המופע משירי אהוד מנור – הוא המזור לכל מועקות הימים הללו ומהווה עונג צרוף.


הכותב הוא חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר סוכנות הידיעות עתים, חבר אגודת העיתונאים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים.

צילום - אייל לנדסמן


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: "לעולם בעקבות השמש": המרענן הראוי לימי ראשית הקיץ Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: "לעולם בעקבות השמש": המרענן הראוי לימי ראשית הקיץ Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top