אסתר רדא: "לא ציפיתי אבל קיויתי"

יום ראשון, 7 באפריל 2013
אסתר רדא לא עוצרת. אחרי סיבוב הופעות בינלאומי בקנדה וארה"ב, התבשרה על הופעה עתידית בפסטיבל הנחשב גלסטונברי. בראיון לאתר כרטיסים ברשת היא מספרת על ההצלחה: "יש לי המון חברים בתחום, אז אני יודעת שזו עבודה ארוכה ומאוד קשה ושלוקח המון זמן עד שקורים דברים, כך שבורכתי".

מאת מיקי נירון

אסתר רדא לא הספיקה להירגע מסיבוב הופעות בלתי נשכח בארה"ב וקנדה וכבר השבוע התבשרה כי תזכה להופיע בפסטיבל גלסטונברי הנחשב. כל זה קורה פחות משלושה חודשים בלבד אחרי ששיחררה את אי.פי הבכורה שלה שסחף ביקורות וממשיך לצבור קהל נלהב. בין כל ההופעות, כאן ובתפוצות לבין צילומי סרט חדש, התראיינה אסתר רדא על הקריירה העמוסה שלה.

ציפית לבאז הדי מטורף שיצר האי.פי ששחררת לפני כחודשיים?


לא ציפיתי אבל קיוויתי. האמת שלא ציפיתי- יש לי המון חברים בתחום, אז אני יודעת שזו עבודה ארוכה ומאוד קשה, כך שלוקח המון זמן עד שקורים דברים, כך שבורכתי. הדברים קרו בקצב מסחרר.

מצטערת שהאי.פי יצא עם ארבעה שירים בלבד או שעומד לצאת כבר אלבום שלם וארוך יותר?

אני לא מצטערת. האמת שהחודש בעצם נכנסים להקליט את סוף האלבום והוא יצא בקרוב, בערך עוד חודשיים.

והאלבום החדש יכלול גם את ארבעת השירים שיצאו באי.פי?

בטח.

בגלל הפריצה המוזיקלית, שמת בצד את קריירת המשחק?

האמת שלא שמתי אותה בצד בכלל. אני משחקת דווקא בתיאטרון חיפה הצפוני בהצגה שנקראת "גזע" עם רמי הויברגר. זו הצגה מדהימה שאני נורא נהנית לשחק בה עם השחקנים המדהימים האלה. חוץ מזה, יש גם סרט שאני ההולכת להצטלם אליו בקרוב, אז אני עושה גם את זה וגם את זה- פשוט נהנית משני העולמות.

בקיצור את לא ישנה כמעט בזמן האחרון. הרגע חזרת מסיבוב בארה"ב וקנדה וכבר התבשרת שתזכי להשתתף בפסטיבל גלסטונברי...

האמת שלא רק התרגלתי, נורא נהניתי גם. השבועיים האלה בארה"ב ובקנדה היו מרגשים ומדהימים והיה פשוט ממש כיף.

יש איזה סיפור בולט במיוחד?

יש הרבה סיפורים. היינו למשל בפסטיבל נורא גדול בטקסס שיש בו 2500 להקות מכל העולם. זו פשוט עיר שלמה שהופכת לפסטיבל. משהו כמו מאות אלפי איש שמסתובבים ברחובות כל הזמן ויצא לי לראות הופעות מדהימות של אמנים שאני ממש אוהבת כמו אריקה באדו, צ'ארלס בראדלי ואפילו סנופ דוגי דוג, אז אני מאוד שמחה שלקחתי בזה חלק.

אם כבר הזכרת את השמות ההאלו, אז מה היו ההשראות המוזיקליות שלך?

ממש המון כי גדלתי עד גיל 10 כילדה דתייה בקרית ארבע, אז מן הסתם רוב המוזיקה ששמעתי הייתה דתית וגם מוזיקה אמהרית כמובן מהבית כמו מחמוד אחמד. כשהגעתי לנתניה ופגשתי גם את ה-mtv, התחלתי להאזין גם לפיוג'יז, אריקה באדו וכל המוזיקה השחורה שיש בארה"ב. בצבא הייתי בלהקה צבאית אז הכרתי גם המון מוזיקה ישראלית ועכשווית, אז נהניתי מכל העולמות.

הופעות קרובות של אסתר רדא: 12.4 ברוטשילד 12, ת"א, 19.4 בזאפה, ת"א וב-25.4 בפטרייה, קיבוץ דן.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: אסתר רדא: "לא ציפיתי אבל קיויתי" Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: אסתר רדא: "לא ציפיתי אבל קיויתי" Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top