תערוכת דרדסים - חול המועד פסח 2018

יום רביעי, 7 בפברואר 2018
תערוכת דרדסים - חול המועד פסח 2018

תערוכת כפר הדרדסים תתקיים במתחם הפורום בבאר שבע בחול המועד פסח 2018 ותציג מגוון אטרקציות ומחזמר מקורי של הדרדסים שיגיע היישר מחו"ל ובתרגום לעברית. אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

מתחם הפורום בבאר שבע (סמוך לישפרו פלאנט) יציג בחול המועד פסח 2018 הקרוב את תערוכת כפר הדרדסים שתהפוך את תוכנית הטלוויזיה המיתולוגית "הדרדסים", לחוויה מוחשית ותציג תחת כיפת השמיים מגוון אטרקציות מעולמם האהוב של הדרדסים ומחזמר מקורי המגיע הישר מחו"ל בתרגום לעברית.

לרכישת כרטיסים לתערוכת כפר הדרדסים בבאר שבע באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

תערוכת כפר הדרדסים, שתשתרע על פני כ-1200 מ"ר, תציג תפאורה צבעונית, מלאה בצמחיה, בתי פטריות, פרחים, עצים, גשרים ובארות. הילדים יוכלו לטייל בשבילי הכפר, בין הבתים, לשאוב מים מהבאר, ולטפס על הפטריות.

התערוכה תכלול גם את המחזמר המקורי של הדרדסים המחזיק בזיכיון הרשמי של המותג, בתרגום לעברית ויציג 4 פעמים ביום במהלך התערוכה.

תערוכת כפר הדרדסים - כרטיסים

התערוכה תתקיים בין התאריכים 24 במרץ ועד ה-7 באפריל 2018 במתחם הפורום (סמוך לישפרו פלאנט) בבאר שבע. מחיר הכרטיסים עומד על 85 ש"ח ומכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: תערוכת דרדסים - חול המועד פסח 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: תערוכת דרדסים - חול המועד פסח 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top