מילקי צ'אנס בישראל - מאי 2018

יום חמישי, 25 בינואר 2018

צמד הפופ המצליח מילקי צ'אנס (Milky Chance) המורכב מהסולן קלמנס ריביין והדיג'יי פיליפ דאוש, יגיע להופעה בישראל שתתקיים בחודש מאי 2018 במועדון הבארבי בתל אביב. איפה קונים כרטיסים?

הרכב הפופ והפולק הגרמני המצליח "מילקי צ'אנס", יגיע לראשונה לישראל להופעה אחת וחד פעמית במועדון בארבי בתל אביב בחודש מאי 2018 הקרוב. מכירת הכרטיסים נפתחה הבוקר כאשר המחירים עומדים על 225 ש"ח.

הצמד, המורכב מקלמנס ריביין ופיליפ דאוש, יגיע לכאן במסגרת סיבוב הופעות בינלאומי חדש ואינטנסיבי במיוחד המקדם את אלבומו האחרון "Blossom" ובמסגרתו יופיעו במדינות רבות באירופה ובאמריקה. לישראל הם יגיעו ככל הנראה מהופעה בלוקסמבורג.

מילקי צ'אנס חייבים את הצלחתם הבינלאומית בעיקר בזכות הלהיט "Stolen Dance" מ-2013 שזכה להצלחה עצומה והפך ללהיט ויראלי ברחבי הרשת ובמצעדי המוסיקה הבינלאומיים. השיר גם הפך לאחד המושמעים והאהובים בקרב תחנות הרדיו והקהל הישראלי. השניים החלו את פעילותם המוסיקלית ב-2012 בעיר קאסל שבגרמניה. שנה לאחר מכן כבר הוציאו את אלבומם הראשון "Sadnecessary" שכאמור זכה להצלחה עצומה הודות ללהיט שלהם "Stolen Dance".

לצד הלהיט הגדול שלהם, אלבומם הראשון כלל גם את השירים "Down by The River" ו-"Flashed Junk Mind", וזכה להצלחה גדולה מאוד בגרמניה ודורג במקום ה-17 ב-200 הגדולים במצעד הבילבורד. מילקי צ'אנס כבר הספיקו להופיע ברחבי העולם מעל הבימות החשובות ביותר ואף זכו להופיע בתוכניות טלוויזיה נחשבות כגון תוכנית הלילה של ג'ימי קימל, ה"טונייט שואו" עם ג'ימי פאלון ועוד.

אלבומם השני "Blossom" שיצא אשתקד כולל את הלהיטים "Cocoon" ואת "Bad Things".  סגנון ההרכב משלב בין פופ, פולק, רגאיי וג'אז. בין ההשפעות של ההרכב ניתן למצוא את בוב מארלי, רד הוט צ'ילי פפפרס וריי צ'רלס. עיתון ה-USA Today הגדיר את ההרכב כ"זמר יוצר עם מקצבים אלקטרוניים".

כמה יעלו הכרטיסים להופעה של מילקי צ'אנס בישראל ואיפה קונים כרטיסים?

ההופעה של המילקי צ'אנס בישראל תתקיים ב-21 במאי 2018 במועדון הבארבי בתל אביב. מחיר הכרטיסים עומד על 225 ש"ח ומכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: מילקי צ'אנס בישראל - מאי 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: מילקי צ'אנס בישראל - מאי 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top