אמני הרגאטון ווילי וויליאם ופארוקו יגיעו לישראל בנובמבר 2017

יום שלישי, 14 בנובמבר 2017

אמני הרגאטון המובילים ווילי וויליאם (Willy William) ופארוקו (Farruko) יגיעו לישראל ויקיימו הופעה חד פעמית בהאנגר 11 בתל אביב בחודש נובמבר 2017. מחיר הכרטיסים: החל מ-249 ש"ח. איפה קונים? אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

אמני הרגאטון ווילי וויליאם ופארוקו יגיעו לישראל בנובמבר 2017
עוד הופעת רגאטון ענקית מגיעה לישראל בחורף 2017: לאחר שמדינת ישראל הפכה לבימה מרכזית של אמני הרגאטון המובילים בעולם וביקורים של דדי יאנקי, שון פול ואחרים, הבוקר אנו מתבשרים לראשונה על הגעתם של שני אמני רגאטון מובילים נוספים  במסגרת פסטיבל רגאטון תל אביב: פארוקו (Farruko) וווילי וויליאם (Willy William) שיגיעו לישראל בחודש נובמבר הקרוב ויופיעו בהאנגר 11 בתל אביב.

לרכישת כרטיסים למופע של ווילי וויליאם ופארוקו באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

השניים נחשבים לאמנים חמים ובולטים בסצנת הרגאטון העולמית וזוכים להצלחה רבה ברחבי העולם. פארוקו המגיע מפורטו ריקו, כבר הספיק לשתף פעולה עם מיטב האמנים המובילים בעולם כגון מאלומה, דדי יאנקי, שון פול, שגי, באלווין ועוד רבים נוספים. בין הלהיטים עליהם הוא אחראי ניתן לציין את "Sunset", Krippy Kush"" או את "Me Voy Enamorando".


גם ווילי וויליאם הצרפתי זוכה להצלחה רבה בעולם והוא אחראי על להיטי ענק כגון "Mi Gente" והשיר "EGO". בהופעה בישראל יעלו השניים בזה אחר זה על במה אחת ויציגו את מיטב להיטיהם בפני המעריצים הישראלים כאשר את הערב יחמם הדי-ג'יי DJ Matias Alarcon.

כרטיסים להופעה של ווילי וויליאם ופארוקו בישראל - נובמבר 2017

ההופעה של ווילי וויליאם ופארוקו בישראל תתקיים ב-28 בנובמבר 2017 בהאנגר 11 בתל אביב. מחירי הכרטיסים מתחילים ב-249 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: אמני הרגאטון ווילי וויליאם ופארוקו יגיעו לישראל בנובמבר 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: אמני הרגאטון ווילי וויליאם ופארוקו יגיעו לישראל בנובמבר 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top