הקומיקאי ג'ים ג'פריס בישראל - יוני 2016

יום שני, 15 בפברואר 2016

הקומיקאי האוסטרלי המצליח ג'ים ג'פריס (Jim Jefferies) יגיע לישראל בחודש יוני 2016 ויקיים 2 הופעות בהיכל קבוצת שלמה (מתחם הדרייב אין). מחיר כרטיסים: החל מ-255 ש"ח. כל הפרטים, בכתבה הבאה.


אין לו אלוהים: הקומיקיאי האוסטרלי ג'ים ג'פריס (Jim Jefferies) הידוע במופע המצחיק והפרובוקטיבי שלו, יגיע לישראל ויקיים שתי הופעות בהיכל קבוצת שלמה בתל אביב בחודש יוני 2016 הקרוב.


   
ג'פריס הוא אחד הקומיקאים המצליחים ביותר בעולם כיום והוא ידוע בעיקר בזכות ה"פה הגדול" שלו איתו הוא משתלח ויורה לכל עבר בכל פרה קדושה אפשרית - החל מהדת והאמונה באלוהים ועד זכויות נשים. ג'פריס הוא גם היוצר וכוכב הסדרה הקומית "Legit" ששודרה אף בישראל וזכתה להצלחה רבה.

למרות שג'פריס הצליח להרגיז כמעט כל גוף אפשרי ברחבי העולם, הוא נחשב לאחד השמות החמים ביותר בעולם הסטנדאפ העולמי והוא יגיע לראשונה לישראל במסגרת סיבוב הופעות העולמי שלו Freedumb.

כרטיסים להופעה של ג'ים ג'פריס בישראל - יוני 2016


2 ההופעות של ג'ים ג'פריס בישראל יתקיימו בהיכל קבוצת שלמה (מתחם הדרייב אין) בצפון ת"א. מחירי הכרטיסים נעים בין 255 ל-355 ש"ח בהתאם למיקום הישיבה. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: הקומיקאי ג'ים ג'פריס בישראל - יוני 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: הקומיקאי ג'ים ג'פריס בישראל - יוני 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top