כמעט כאן: ביונסה בישראל - אוקטובר 2016

יום רביעי, 15 ביוני 2016

זה כבר נראה קרוב מתמיד: לפי פרסומים חדשים, הזמרת המצליחה ביונסה (Beyonce) תגיע ככל הנראה לישראל בחודש אוקטובר 2016 ותופיע כאן (אולי אף יומיים ברציפות) בפארק הירקון בתל אביב. אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

כמעט כאן: ביונסה בישראל - אוקטובר 2016
  
פרסומים חדשים ולא רשמיים באתר Ynet ובאתרים נוספים ברשת, מדווחים על הופעה סגורה של ביונסה  בישראל שתתקיים ככל הנראה ב-26 באוקטובר 2016 בפארק הירקון עם ניסיון מצד המפיקים לסגור הופעה נוספת שתתקיים יום למחרת. באתר הרשמי של הזמרת אין עדיין אזכור על הופעה בישראל וטרם נמסרה הודעה רשמית מטעם מפיק ישראלי כלשהו.

כבר כמה שנים שמדי שנה לקראת הקיץ, מתפרסמות ידיעות באתרים שונים על הופעה של ביונסה (Beyonce) בישראל. אין זה סוד שבכירי המפיקים הישראלים עובדים בעמל רב כדי להביא לכאן את ענקית הפופ והפעם נראה כי הופעה של ביונסה בפארק הירקון נראית קרובה מתמיד.

על פי הפרסומים באתר Ynet, פארק הירקון כבר שוריין לתאריכים 26 ו-27 באוקטובר 2016 וטיוטות חוזה הוחלפו בין המפיקים לאנשי ביונסה. לפי הפרסום, ביונסה תגיע לכאן יחד עם בעלה המוסיקאי ג'יי זי עם ציוד רב שיגיע לכאן בעזרת לא פחות מ-7 מטוסים. ביונסה נמצאת בימים אלו בסיבוב ההופעות העולמי שלה "פורמיישן" כאשר התאריך האחרון המופיע באתר הרשמי הוא ה-2 באוקטובר 2016 בנאשוויל, טנסי.

ביונסה היא אחת מזמרות הפופ המצליחות ביותר בעולם עם מיליוני מעריצים ומעריצות כולל עשרות אלפי מעריצים מישראל שמחכים כבר כמה שנים להגיע ולמלא את פארק הירקון בהופעה של הזמרת. בין הלהיטים הגדולים ביותר של הזמרת ניתן לציין את "Baby Boy", את "Run the World" או "Irreplaceable". אלבומה האחרון "Lemonade" יצא באפריל השנה וזכה להערכה רבה בקרב המבקרים ולהצלחה גדולה גם במכירות ומצעדים.


    
מתחילת קריירת הסולו שלה שהתחילה בתחילת שנות ה-2000 לאחר השתתפותה בהרכב המצליח "דסטניז צ'יילד", הספיקה ביונסה להוציא 6 אלבומי אולפן ולכבוש כל פסגה ושיא אפשרי בתחום המוסיקה העולמית. הזמרת המצליחה מכרה כ-118 מיליון תקליטים ונמצאת ברשימת האמנים אשר מכרו את המספר הרב ביותר של תקליטים. לאחר הצלחת סיבוב ההופעות שלה ב-2013/14 אף עקפה את מייקל ג'קסון כאשר הפכה לזמרת כהת העור המרוויחה ביותר בכל הזמנים.

כרטיסים לביונסה בישראל - אוקטובר 2016

כאמור, הידיעות על ההופעה של ביונסה בישראל עדיין לא רשמיות ולכן אין עדיין מידע רשמי על מחיר הכרטיסים ותאריך פתיחת המכירה. אך לפי הפרסומים הלא רשמיים, ההופעה של ביונסה בישראל תתקיים ב-26 באוקטובר 2016 בפארק הירקון בתל אביב.

אתר "כרטיסים ברשת" ימשיך כמובן ללוות את הנושא ויעדכן בכל התפתחות חדשה כאן בכתבה זו ובדף הפייסבוק של האתר. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא ללחוץ על "אהבתי" וכך תקבלו את כל העדכונים האחרונים על ההופעה של ביונסה בישראל.

תמונה: Nat Ch Villa מפליקר (CC BY 2.0)


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: כמעט כאן: ביונסה בישראל - אוקטובר 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: כמעט כאן: ביונסה בישראל - אוקטובר 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top