להקת סוויד בישראל - יולי 2015

יום ראשון, 10 במאי 2015

להקת סוויד בישראל - יולי 2015
הלהקה הבריטית המצליחה סוויד (Suede) תגיע לישראל בחודש יולי הקרוב ותופיע בהיכל מנורה מבטחים (נוקיה) בתל אביב. מחיר כרטיס: החל מ-200 ש"ח. איפה קונים כרטיסים?


עוד להקת ענק מגיעה לישראל בקיץ הקרוב. הפעם זאת תהיה להקת סוויד הבריטית שתגיע לישראל להופעה אחת בחודש יולי 2015 בהיכל נוקיה לשעבר שנקרא כיום היכל מנורה מבטחים.

להקת סוויד היא אחת מהלהקות הבריטיות המוכרות ביותר בעולם כיום כאשר החלה את דרכה בתחילת שנות ה-90 והגיעה יחד עם עלייתו של גל חדש של מוסיקת רוק בריטית בשנות ה-90 שכלל להקות נודעות נוספות כמו פאלפ, בלר, אואזיס ועוד.

במהלך הקריירה, הספיקו סוויד לשחרר להיטים רבים שכבשו את המצעדים ואת תחנות הרדיו. להיטים כמו "Animal Nitrate" ,"Metal Micke" או "Stay Together" ועוד, שהצליחו בקנה מידה בינלאומי. עד לשנת 2002 הוציאה סוויד 5 אלבומי אולפן וב-2003 התפרקה הלהקה והפסיקה לחלוטין את הפעילות. ב-2010 חזרה סוויד וחידשה את הפעילות (ללא הגיטריסט המקורי ברנרד באטלר) ומאז הוציאה גם אלבום נוסף בשם "Bloodsports".

זאת לא הפעם הראשונה שסוויד יופיעו בישראל. למעשה זאת תהיה ההופעה החמישית של סוויד בארץ כאשר הפעם האחרונה הייתה לפני כארבע שנים.

כרטיסים לסוויד בישראל בהיכל מנורה מבטחים - יולי 2015


ההופעה של סוויד בישראל תתקיים ב-30 ביולי 2015 בשעה 21:00 בערב בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב (לשעבר היכל נוקיה). מחירי הכרטיסים נעים בין 200 ש"ח לכרטיסים רגילים ועד 550 ש"ח לכרטיסי VIP. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות אתר "קופת ת"א" בעמוד הבא.

צפו באחד הקליפים המוכרים ביותר של הלהקה - "Animal Nitrate":


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: להקת סוויד בישראל - יולי 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: להקת סוויד בישראל - יולי 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top