כרטיסים לתערוכת דה וינצ'י - פברואר מרץ ואפריל 2014

יום רביעי, 18 בדצמבר 2013
כרטיסים תערוכת דה וינצ'י Alive
תערוכת דה וינצ'י Alive תתקיים בבכורה עולמית בישראל בגני התערוכה בת"א במהלך החודשים פברואר מרץ ואפריל 2014. מחיר כרטיסים: 109 ש"ח. רכישת כרטיסים ומידע נוסף, בכתבה הבאה.
 
(עדכון אחרון:18/12/2013) תערוכת -DaVinciAlive - "דה וינצ'י Alive" תעלה בבכורה עולמית בישראל החל מסוף חודש ינואר הקרוב ובמשך כל חודש פברואר ומרץ 2014 באולם מקסידום מרכז הירידים בגני התערוכה בת"א.

לרכישת כרטיסים לתערוכת דה וינצ'י בקנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן.

התערוכה תציג בצורה חדשה וייחודית את יצירותיו של האמן לאונרדו דה וינצ'י באמצעות דגמים בקנה מידה מלא, מערכות מולטימדיה מתקדמות ועוד. התערוכה תציג מעל 200 יצירות של דה וינצ'י כאשר מתוכם 75 מכונות של האמן בגודל אמיתי.

המבקרים יוכלו לדחוף, למשוך, לסובב ולקיים אינטראקציה עם רבים מהמוצגים הללו, ולהבין מתוך התנסות מעשית, את העקרונות המדעיים שעליהם מבוססות היצירות המדהימות של לאונרדו.

אז מה צפוי להיות בתערוכה?

לאונרדו דה וינצ'י היה אחד מהאמנים הפוריים ביותר וכמעט ולא נח לרגע. יצירותיו נגעו בכל תחום כמעט החל מיצירות אמנות ציורים ופסלים ועד המצאות ומכונות משוכללות שהקדימו את זמנו. תערוכת דה וינצ'י Alive תנסה להציג את מיטב היצירות באמצעות מיטב הטכנולוגיה של היום.

כך למשל מבקרי התערוכה יוכלו להתרשם מגלרייה מיוחדת הנקראת ™SENSORY4 בה אפשר "להיכנס לראשו" של דה וינצ'י ולראות את הציורים המפורסמים שלו במסכים ענקיים שחלקם מגיעים לגובה של כ-7 מטרים ובאיכות HD. דבר נוסף וראוי לציון הוא העובדה כי בהרבה מאוד מן המוצגים של התערוכה, ניתן יהיה לגעת ולהרגיש בצורה מוחשית את הדגמים של היצירות המוכרות שלו ביותר.

אילו יצירות יהיו בתערוכת דה וינצ'י?

כאמור, בתערוכה יוצגו כ-200 יצירות של דה וינצ'י כאשר 75 מתוכן הן המכונות שהמציא האמן ובגודל אמיתי. בין היצירות שיופיעו בתערוכה הם התמונה של "מונה ליזה" בצילום מיוחד וחדשני, תמונתה של "הסעודה הגדולה", "פסל הסוס של ספורצה" ו"האדם הוויטרטבי", אנימציה ושרטוטים של דגמים שהמציא דה וינצ'י ועוד.


כרטיסים לתערוכת דה וינצ'י Alive - פברואר מרץ 2014

כאמור, התערוכה תציג החל מה-30 בינואר ותתקיים עד ה-31 במרץ באולם מקסידום במרכז הירידים בת"א. מחיר כרטיס לתערוכה הוא 109 ש"ח לאדם וניתן להזמין גם כרטיס משפחתי הכולל 2 הורים ו-2 ילדים עד גיל 13 ב-300 ש"ח. את הכרטיסים ניתן להזמין באמצעות אתר בראבו בעמוד הבא.

באילו שעות פתוחה התערוכה?

שעות הפתיחה של תערוכת דה וינצ'י הן:

א’-ה’: 9:00-20:00
שישי: 8:30-16:30
שבת: 8:30-20:30

משך התערוכה הוא כשעתיים.



רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: כרטיסים לתערוכת דה וינצ'י - פברואר מרץ ואפריל 2014 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: כרטיסים לתערוכת דה וינצ'י - פברואר מרץ ואפריל 2014 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top