הצגות ילדים מומלצות ב-2018 - לגזור ולשמור!

יום חמישי, 1 בפברואר 2018

הדוד אריה מגיע להבימה, יובל המבולבל עם "מעשה בחמישה בלונים", מיכל הקטנה עם "חנהל'ה ושמלת השבת", רוני דואני עם "דלת הקסמים", סבא טוביה עם "יומולדת למולדת" ועוד אינספור הצגות ילדים מושקעות, כבר מחכות לכם לעונת החורף ואביב 2018. אתר "כרטיסים ברשת" גאה להציג בפניכם את רשימת הצגות הילדים המומלצות והשוות ביותר לחורף הקרוב. כתבה מתעדכנת.

הצגות הילדים המומלצות לחורף 2018 - לגזור ולשמור!
לאחר שכוכבי הילדים וגם הילדים עצמם נרגעו מההפקות הגדולות של מופעי החנוכה האחרון, עכשיו מגיעה עונת החורף והאביב של 2018 שבה תוכלו למצוא מגוון של הצגות חדשות ומושקעות של מיטב האמנים והכוכבים.

היום, אתר "כרטיסים ברשת" גאה להציג בפניכם את הרשימה המלאה והמובחרת ביותר של הצגות הילדים הפופולריות והשוות ביותר לעונה הקרובה. שימו לב: הכתבה מתעדכנת מעת לעת עם הצגות חדשות ומידע חדש על הצגות קיימות. אז קדימה, בואו נתחיל:

הדוד אריה בגרסת הצגה בתיאטרון הבימה

תיאטרון הבימה מביא את ספר הילדים המפורסם "הרפתקאות הדוד אריה" לבמה ובעזרת עיבודו המיוחד לבמה של כותב סדרת הספרים המצליחה, ינץ לוי ובבימויו של רועי שגב, הוא יעלה את ההצגה "הרפתקאות הדוד אריה והמכשפה חמתותה", המבוססת על סיפורי הדוד אריה ויציג מספר גדול של הופעות באולם רובינא שבתיאטרון, במהלך החודשים הקרובים.

בהצגה החדשה יככב טל מוסרי בתפקיד הדוד אריה ויחד איתו ישתתפו השחקנים דניאל סבג, נתי רביץ, נדיר אלדד, מתן שביט, הילה סורג'ון, אורי הוכמן, פיני קידרון, רוני סתיו, עמית זיתון, אוראל איזקיל ודניאל חסין. על הבימוי אחראי כאמור רועי שגב ועל הלחנים והשירים אחראי דידי שחר.

מתי זה יקרה ואיפה: ההצגה החדשה "הרפתקאות הדוד אריה והמכשפה חמתותה" תרוץ באולם רובינא בתיאטרון הבימה החל מחודש פברואר 2018 ועד לסוף אפריל.

כמה יעלה כרטיס ואיפה קונים: מחיר הכרטיסים להצגה עומד על 150 ש"ח. מכירת הכרטיסים לכל ההופעות מתבצעת גם באמצעות האתר הבא.



המחזמר "דלת הקסמים" עם רוני דואני

הזמרת והשחקנית רוני דואני תככב בקרוב בהצגת ילדים מוסיקלית חדשה - "דלת הקסמים", המבוססת על שירי הילדים הידועים ביותר של המלחינה נורית הירש ותגיע לבימות בערים רבות ברחבי הארץ במהלך החודשים הקרובים.

המחזמר "דלת הקסמים", שמבוים ע"י עפר שפריר, ישלב את מיטב הלהיטים שהלחינה נורית הירש לילדים באמצעות עלילה מקורית המספרת על הילדה מיכל (רוני דואני) המנסה להשיג מתנה מקורית ומיוחדת ליום ההולדת של אמה, ויוצאת למסע לממלכת הצלילים, בעזרת חבריה - דמויות משיריה של נורית הירש, אותם היא פוגשת בדרך.

בין שירי הילדים שיוצגו במחזמר: "ברבאבא", "פרפר נחמד", "הבית של פיסטוק", "דלת הקסמים", "חיים הארנב", "מקהלה עליזה", "אבניבי", "ושוב נצאה אל הדרך", "בשנה הבאה". 

מתי זה יקרה ואיפה: המחזמר "דלת הקסמים" ירוץ בין החודשים פברואר ועד מאי 2018 בערים רבות ברחבי הארץ וביניהן תל אביב, חולון, גבעתיים וחיפה.

כמה יעלה כרטיס ואיפה קונים: מחירי הכרטיסים נעים בין 51 ל-71 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.



קרקס רומא בישראל

קרקס רומא הידוע המציג מופע מרהיב של אקרובטיקה, לוליינות ועוד, יגיע לישראל בקרוב ויקיים כאן מופעים רבים בחיפה ובתל אביב.

מתי זה יקרה ואיפה: הקרקס יציג הופעות החל מ-16 בפברואר ועד ה-17 במרץ 2018 בחוצות המפרץ בחיפה ובין התאריכים 23 במרץ ועד ה-24 באפריל 2018 בספורטק בתל אביב.

כמה יעלה כרטיס ואיפה קונים: מחירי הכרטיסים יעמדו על 92 ש"ח ו-82 ש"ח במכירה מוקדמת לזמן מוגבל. רכישת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.



הגדה של פסטיבל עם יובל המבולבל וקופיקו (חול המועד פסח 2018)

יובל המבולבל יצטרף לכוכב הילדים "קופיקו" ויחד הם ישיקו מופע חד פעמי ומושקע לחול המועד פסח 2018 במסגרת פסטיבל חדש שיתקיים בפארק הירקון שיכלול גם רקדני קפוארה ופארק אטרקציות. המופע יימשך כשעה ובמהלכו ייקחו חלק גם רקדני קפוארה ובראשם המאסטר של הקפוארה של הילדים "קוגומלו".

לאחר המופע, יוכלו הילדים ליהנות מפארק אטרקציות שיכללו מתנפחים, פעילויות, עמדות צילום, פינות יצירה וכו'. הגיל המומלץ למופע הוא 2-9.

מתי זה יקרה ואיפה: המופע החדש של יובל המבולבל וקופיקו "הגדה של פסטיבל" יתקיים בפארק אמפי וואהל שבגני יהושע בתל אביב בחוה"מ פסח בין התאריכים 1-4 באפריל 2018.

כמה יעלה כרטיס ואיפה קונים: מחיר הכרטיסים הוא 95 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.



המסעדה של מיקי

כוכבת הילדים מיקי ממשיכה להופיע ברחבי הארץ עם המופע החדש שלה "המסעדה של מיקי" גם במהלך חורף 2018 ותגיע לערים רבות במהלך החודשים הקרובים.

המופע החדש "המסעדה של מיקי" מבוסס על תוכנית הילדים שמשודרת ב-Yes vod המספרת על מבקר המסעדות המגיע אל המסעדה של מיקי וסבא נתי, ועל ברוריה - בעלת המזנון ממול, המנסה לחבל בעזרת מזימות ולגרום לסגירת המסעדה.

מתי זה יקרה ואיפה: ההצגה "המסעדה של מיקי" תרוץ ברחבי הארץ במהלך חורף 2018 בתל אביב, באר שבע, חיפה, אופקים, אשקלון ועוד ערים רבות ברחבי הארץ.

כמה יעלה כרטיס ואיפה קונים: מחיר הכרטיסים מתחיל ב-56 ש"ח ומכירת הכרטיסים לכל המופעים מתבצעת באמצעות האתר הבא.



שמלת השבת של חנהל'ה - מיכל הקטנה

כוכבת הילדים מיכל הקטנה, תצא בחורף 2018 הקרוב עם מופע ילדים חדש ומושקע העונה לשם "חנה'לה ושמלת השבת" איתו תגיע לערים רבות ברחבי הארץ.

המופע יחגוג 80 שנה לצאת הסיפור המפורסם שכתב יצחק דמיאל בשנות ה-30 המספר על ילדה בשם חנה הלובשת ביום שישי את שמלת השבת הלבנה שתפרה לה אמה ולאחר שעוזרת לקשיש בסחיבת שק פחמים, השמלה מתלכלכת. לאחר אכזבתה הרבה, הירח שולח את קרניו ומנקה משמלתה את כל הכתמים.

בין השירים שיבוצעו במחזמר: "מי אוהב את השבת", "למה לא כל יום שבת", "אמא שלי הכי נהדרת" ועוד שירי ילדות ישראלים אהובים.

מתי זה יקרה ואיפה: המופע החדש "חנה'לה ושמלת השבת" עם מיכל הקטנה ירוץ החל מחודש פברואר 2018 בערים רבות ברחבי הארץ כגון ירושלים, חיפה, מודיעין, אשקלון וערים נוספות רבות.

כמה יעלה כרטיס ואיפה קונים: מחיר הכרטיסים עומד על 81 ש"ח. מכירת הכרטיסים למופעים מתבצעת באמצעות האתר הבא.



מגילת אסתר עם רינת גבאי (פורים 2018)

המחזמר "מגילת אסתר" של כוכבת הילדים רינת גבאי חוזר גם השנה ויציג הופעות לכבוד פורים 2018 בערים רבות ברחבי הארץ במהלך החודשים פברואר ומרץ 2018.

בעזרת שירים וסיפורים, יציג המחזמר את סיפור מגילת אסתר הידוע עם הדמויות המוכרות שבסיפור כגון מרדכי היהודי, המן הרשע, המלך אחשוורוש וכו', כשהוא מותאם לילדים אך נאמן למקור. מלבד גבאי שתגלם את המלכה אסתר בהצגה, גם רוסלנה רודינה, גיא פרידמן ואודי ואביעד ישתתפו במחזמר.

מתי זה יקרה ואיפה: המחזמר החדש "מגילת אסתר" ירוץ במהלך החודשים פברואר ומרץ 2018 בערים הבאות: באר שבע (18/2), נתניה (19/2), חולון (20/2), מודיעין (21/2), עפולה (22/2), אור עקיבא (25/2), יבנה (26/2), כפר סבא (27/2), הרצליה (28/2), תל אביב (2/3), מעלה אדומים (5/3), רחובות (7/3), קיבוץ יגור (11/3), נתיבות (12/3) וקריית שמונה (13/3).

כמה יעלה כרטיס ואיפה קונים: מחיר הכרטיסים הרשמי עומד על 99 ש"ח אבל ניתן לרכוש כרטיסים בהנחה ב-69 ש"ח. באתר הבא תוכלו לרכוש כרטיסים מוזלים למועדי פברואר 2018 ובעמוד הבא תוכלו למצוא כרטיסים מוזלים למועדי מרץ 2018.



מעשה בחמישה בלונים - יובל המבולבל בהצגה חדשה

כוכב הילדים יובל המבולבל, אחד הכוכבים הבלתי מעורערים של הילדים בישראל בשנים האחרונות, יוצא עם ההצגה חדשה המבוססת על סיפור הילדים הידוע של מרים רות "מעשה בחמישה בלונים", אותה כתב וביים בעצמו יחד עם שיראל אשרוב.

המופע ירוץ בערים רבות ברחבי הארץ ויכלול שחקנים ורקדנים נוספים.

מתי זה יקרה ואיפה: ההצגה החדשה של יובל המבולבל "מעשה בחמישה בלונים" תרוץ ברחבי הארץ החל מחודש פברואר 2018 בערים כדוגמת אשקלון, חולון, ירושלים, עכו, נתניה ועוד ערים רבות.

כמה יעלה כרטיס ואיפה קונים: מחיר הכרטיסים להצגה עם יובל המבולבל מתחיל ב-81 ש"ח. מכירת הכרטיסים לכל המופעים של ההצגה החדשה מתבצעת באמצעות האתר הבא.



יומולדת למולדת - סבא טוביה

עתה, יוצא צפיר עם ההצגה חדשה שלו "יומולדת למולדת" - הצגה רבת משתתפים, המציגה מפגש בין דורי בין ילדים, הורים, סבתות וסבים בהצדעה לשירי ארץ ישראל המגדירים את פסקול חיינו, שמנגישה לקהל הצעיר את האהבה לישראל -  הטבע, הצמחים, המקומות היפים, המאכלים, הריחות, הירקות, הפירות, הריקודים, השירים והטיפוסים שמרכיבים את פסיפס הזהות הישראלית כי אין לנו ארץ אחרת.

עלילת ההצגה מספרת על צבר, קקטוס הגדל בגינתו של סבא טוביה שאוהב לדבר ולהקשיב לסיפורים והשירים של סבא טוביה. עם הזמן צבר גדל וגדל והופך לקקטוס ענק עד שצריכים להביא אליו את המולדת לחגיגות יום הולדת וכך הילדים למדים שצבר בדיוק כמו הילד הישראלי, הוא אולי קוצני ודוקר מבחוץ אבל מתוק, עסיסי וטעים מבפנים ולכן לא כדאי להסתכל בקנקן אלא במה שבתוכו. ההצגה, שתימשך כשעה ורבע ומתאימה לגילאי 3 עד 8, נכתבה ומבויימת ע"י עידן עמית ועל המוסיקה והעיבודים אחראי אורי קיליאן.

מתי זה יקרה ואיפה: ההצגה החדשה "דוקטור דוליטל" תציג הופעות במהלך חורף 2018 ותציג סדרת מופעים ברחבי הארץ בתל אביב, ראשון, חולון וערים רבות נוספות.

כמה יעלה כרטיס ואיפה קונים: מחיר הכרטיסים להצגה עומד על -76 ש"ח בלבד. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.



חיפזון וזהירון - ההצגה

סדרת הילדים המצליחה מערוץ הוט "חיפזון וזהירון" המבוססת על ספר ילדים מאת מאיה גוזלי, יוצאת בגרסת הצגה ותרוץ ברחבי הארץ החל מחודש מרץ 2018 ותגיע לתל אביב, פתח תקווה, נתניה, כפר סבא וערים רבות נוספות.

"חיפזון וזהירון" היא אחת מסדרות הטלוויזיה המוכרות ביותר לילדים ומשודרת בערוץ של הוט וי או די יאנג, הדמויות הראשיות - "חיפזון וזהירון", גרים בשכונה קטנה ומיוחדת ברחוב עכברוש 43, הם מאופיינים בצורתם, משולש אדום ועיגול כחול. שניהם ביחד וכל אחד לחוד מציגים בצורה האופיינית להם את השוני וההבדל של הזהיר האחראי והשקול מול הפזיז והמהיר תוך שמירה על חברות טובה ויחסי שכנות נעימים בין כל דיירי השכונה.

את ההצגה כתבה מאיה גוזלי ועל הבימוי אחראי עופר שפריר. את המוסיקה להצגה כתב חיים גוזלי. המשתתפים בהצגה (שימו לב: ההפקה אינה מתחייבת שהשחקנים המופעים בסדרה יהיו אלו שיופיעו בהצגה) הם: יפעה מימון הר-קט /הילה קסלר, רונה בקרמן/ ענבר אשכנזי, רמי ציון /מני צור, מתן קליגר, שגיא לוי, שיפי אלוני/ הילית דיטש שני/ דוריס נימני.

מתי זה יקרה ואיפה: ההצגה "חיפזון וזהירון" תחל לרוץ החל מחודש מרץ 2018 בתל אביב, פתח תקווה, כפר סבא, יבנה, אשקלון, קרית שמונה, חולון, נתניה וגבעתיים.

כמה יעלה כרטיס ואיפה קונים: מחיר הכרטיסים עומד על 76 ש"ח ומכירת הכרטיסים לכל ההופעות מתבצעת באמצעות האתר הבא.



רוי בוי ביער הסודי

כוכב הילדים רוי בוי (רועי עוז) משיק את הצגת הילדים החדשה "רוי בוי ביער הסודי" שכתב וביים אבי דור ויציג הופעות במהלך החודשים הקרובים של חורף 2018.מדובר בהצגה רבת משתתפים, צבעונית, מצחיקה, ומוזיקלית לילדים ולכל המשפחה.

מתי זה יקרה ואיפה: ההצגה תרוץ בפתח תקווה, קיבוץ גבעת ברנר, אילת וערים נוספות.

כמה יעלה כרטיס ואיפה קונים: מחיר הכרטיסים להופעות עומד על 75 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.



סינדרלה עם דורי בן זאב

דורי בן זאב ומעיין מלכה בגירסה חדשה לסיפור "סינדרלה" המפורסםדל האחים גרים בהצגת ילדים מוסיקלית, צבעונית, מצחיקה ומרגשת לכל המשפחה ההצגה מלווה בשירים קליטים, תפאורה מרהיבה ותלבושות ססגוניות.

משתתפים נוספים בהצגה: אלון ליטבק, דליה ריבר, יעל מסנר, טליה בר-שלום. ביאמי ההצגה: מקס מרקדו.

מתי זה יקרה ואיפה: ההצגה תרוץ במהלך החודשים פברואר ומרץ 2018 בערים אור עקיבא, חולון, נתניה, רחובות, נס ציונה, גבעתיים ויבנה.

כמה יעלה כרטיס ואיפה קונים: מחיר הכרטיסים מתחיל ב-49 ש"ח ומכירת הכרטיסים לכל ההופעות מתבצעת באמצעות האתר הבא.



קריוס ובקטוס עם דובי גל

השחקן דובי גל הותיק מככב בהצגה מחודשת בגרסה חדשה וחינוכית לסיפור "קריוס ובקטוס" עפ"י ספר הילדים הידוע מאת אגנר. שני החיידקים "קריוס ובקטוס" ( דובי גל ואבי דור) חיים בתוך שיניו של הילד עוזי חופרים לו חורים וזוללים מהממתקים שעוזי זולל ומספק להם.

עוזי מסרב להכיר בקיומם, מתעלם מבקשות אימו לצחצח את שיניו – עד שמגיעים הכאבים - ונדרש טיפול של רופא השיניים "דוקטור ניב" המגניב שמסביר לעוזי על הטיפול, מגרש את החיידקים, סותם את החור ומקבל הבטחה מעוזי להתחיל לשמור על שיניו.

זאת הצגה צבעונית, מוסיקלית עם הומור ומסר חינוכי. דובי גל בתפקיד "קריוס", מוביל את ההצגה שחינכה דורות של ילדים לבריאות הפה והשיניים. על בימוי והלחנים אחראי אבי דור.

מתי זה יקרה ואיפה: ההצגה תרוץ החל מחודש מרץ 2018 בערים אור עקיבא, קיבוץ גבעת ברנר ויבנה.

כמה יעלה כרטיס ואיפה קונים: מחיר הכרטיסים מתחיל ב-71 ש"ח ומכירת הכרטיסים לכל ההופעות מתבצעת באמצעות האתר הבא.



אלאדין והנסיכה יסמין

הפקת המשך ממופע החנוכה המצליח "אלאדין והנסיכה יסמין" (לא ידוע לנו מי מככב בהצגה הנוכחית). הפקת ענק מרהיבה ורבת משתתפים על מרבד הקסמים תביא את אלאדין, גיבור אגדות "אלף לילה ולילה" בעיבוד מחודש. ההצגה מספרת על אלאדין, פרחח צעיר וחסר תקנה, מנסה לשרוד עוד יום בשוק של העיר בגדד. בצירוף מקרים מופלא, הוא נתקל בביתו של הסולטן, הנסיכה יסמין ובין השניים ניצתת אהבה ממבט ראשון.

השומרים מגלים זאת, ורודפים אחריו, אך אלאדין מצליח להימלט, ומסתתר במערה חשוכה שם הוא מגלה שג'אפר, יועץ המלך, אינו אלא מכשף הזומם להשתלט על הממלכה. ג'פאר מגלה אל אלאדין ונועל אותו בתוך המערה. אלאדין מוצא מנורה עתיקה, ומבלי שהתכוון לכך, משתחרר מתוכה ג'יני שמבטיח להגשים לו שלוש משאלות הג'יני מצליח להפוך את אלאדין לנסיך, ולהפגיש אותו שוב עם אהובתו הנסיכה יסמין, אך הוא מגלה לאכזבתו שהיא כבר מאורסת לקאסים נסיך אמיתי שרוצה בה רק כדי שיוכל לרשת את הממלכה, המאבק על ליבה של הנסיכה יסמין ועל מנורת הקסמים חושף את טבעם האמיתי של כל הגיבורים, אך רק רמי שראוי - יזכה בסוף באוצר האמיתי.

מתי זה יקרה ואיפה: ההצגה תרוץ החל מחודש מאי 2018 בבאר שבע, חיפה, מודיעין, מעלה אדומים, רמת גן וערים נוספות.

כמה יעלה כרטיס ואיפה קונים: מחיר הכרטיסים מתחיל ב-76 ש"ח ומכירת הכרטיסים לכל ההופעות מתבצעת באמצעות האתר הבא.



קרקס בראבו - פסח 2018

מופע חדש שנבנה על ידי קרקסנים ישראלים בעלי ניסיון בקרקסים הגדולים בעולם המשלבים שואו עוצר נשימה. הקרקס משלב בתוכו 12 אמנים בעלי יכולות אקרובטיקה מרהיבות ודרמטיות, אתלטים גמישים, נערות גומי ומתאמנים אולימפיים מהטובים בעולם.

המופע שמשלב קטעי קרקס מכל הסוגים – אוויר, קרקע, להטוטי אש, הליכה על חבל ושיווי משקל.

מתי זה יקרה ואיפה: הקרקס ירוץ בערים רבות ברחבי הארץ במהלך חופשת הפסח 2018.

כמה יעלה כרטיס ואיפה קונים: מחיר הכרטיסים עומד על 109 ש"ח וניתן לרכוש כרטיסים באמצעות האתר הבא.



ממלכת הצעצועים עם יעל גזית שקד

ההצגה החדשה "ממלכת הצעצועים" המבוססת על שירים וסיפורים ידועים מעולם הילדים מגיעה לבימות בערים רבות ברחבי הארץ. ההצגה תציג דמויות מוכרות מעולם סיפורי הילדים כגון שלגיה, פינוקיו, הפיה יעלי, ג'ק הפיראט, הבובה ימימה, האביר, פילפילון ועוד, ותשלב בעלילה שירי ילדים מוכרים כגון שבת בבוקר יום יפה, אפונה וגזר, הסבון בכה מאוד, היפו היפו, רוץ בין סוסי, איך שיר נולד? הבובה אלישבע, שוטי שוטי ספינתי ושירים נוספים.

יחד עם יעל גזית שקד ישתתפו בהצגה: דוריס נימני, דודי גזית, אוריה יבלונבסקי, מעיין גולדברג ובר גרנדייז. 

מתי זה יקרה ואיפה: ההצגה תרוץ בבימות רבות ברחבי הארץ במהלך 2018.

כמה יעלה כרטיס ואיפה קונים: מחיר הכרטיסים עומד על 76 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: הצגות ילדים מומלצות ב-2018 - לגזור ולשמור! Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: הצגות ילדים מומלצות ב-2018 - לגזור ולשמור! Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top