בל סונו בישראל - מאי 2018

יום שישי, 23 במרץ 2018

שלישיית הפסנתרנים המפורסמת מרוסיה הידועים כהרכב "בל סונו" (Bel Souno), יגיעו לישראל לסדרה של שלוש הופעות בתל אביב, באר שבע וחיפה בחודש מאי 2018 הקרוב. אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

ההרכב בל סונו (Bel Souno) המורכב משלישיית פסנתרים קלאסיים מרוסיה המבצעים קטעים מוכרים מהמוסיקה הקלאסית והמוסיקה הפופולרית בעיבודים מיוחדים לשלושה פסנתרים, יגיע לישראל בחודש מאי 2018 ויופיע כאן בתל אביב, חיפה ובאר שבע.

לרכישת כרטיסים להופעות של Bel Souno בישראל באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

ההרכב בל סונו שפירושו באיטלקית "צליל יפה", קיים כבר שש שנים וזוכה להצלחה בינלאומית רחבה במיוחד. שלישיית הפסנתרים - קיריל גושקין, מקסים טארסוב וואסילי אופלב, כולם בוגרי האקדמיה למוזיקה של רוסיה, מבצעים יחד על הבמה עיבודים מיוחדים לשלושה פסנתרים ליצירות מופת של המלחינים הגדולים לצד קטעים מוכרים מעולם הפופ והרוק.

בין היתר הם מבצעים בהופעתם פרשנויות ליצירות של צ'ייקובסקי, ויואלדי, באך, רחמנינוב, סן סאנס ומלחינים רבים נוספים. יחד עם זאת, הם מבצעים גם עיבודים מיוחדים לשירים של קווין, אבבא וגם יצירות מקוריות שכתבו בעצמם. להרכב כבר ארבעה אלבומים והם יגיעו לישראל כחלק מסיבוב הופעות בינלאומי חדש.

בל סונו בישראל - כרטיסים ולוח הופעות 2018

ההופעה של ההרכב Bel Souno בישראל תתקיים ב-29 במאי בהיכל התרבות בתל אביב, ב-30 במאי באודיטוריום חיפה וב-31 במאי בהיכל התרבות בבאר שבע. ניתן לרכוש כרטיסים לכל ההופעות של ההרכב באמצעות האתר הבא.

ניתן גם לרכוש כרטיסים בהנחה להיכל התרבות בת"א החל מ-99 ש"ח באמצעות קופון באתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: בל סונו בישראל - מאי 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: בל סונו בישראל - מאי 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top