האופרה "יוליוס קיסר במצרים" תעלה בפסטיבל האופרה בעכו באוגוסט 2017

יום שני, 15 במאי 2017

פסטיבל האופרה בעכו 2017 יביא איתו הפעם את האופרה המפורסמת של הנדל "יוליוס קיסר במצרים" שתעלה בחצר האבירים בעכו במהלך חודש אוגוסט הקרוב. אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

האופרה הבארוקית הידועה של הנדל "יוליוס קיסר במצרים" תבוצע השנה בהפקה חדשה במסגרת פסטיבל האופרה בעכו במהלך חודש אוגוסט 2017 בחצר האבירים בעיר העתיקה.


ביצוע של האופרה ע"י האופרה הלאומית של פריז מ-2011
הסולן יניב ד'אור יככב בתפקיד הראשי של יוליוס קיסר ואת קליאופטרה תגלם הסולנית קלייר מגנאג'י. עוד יקחו חלק בהפקה המושקעת: אלון הררי, ענת צ'רני, יאיר פולישוק, ניצן אלון, טל ברגמן ויואב וייס.

עלילת האופרה מספרת על עלילותיהם של יוליוס קיסר, תלמי וקליאופטרה במשחקי כס של דם, סקס ופוליטיקה בביקורו של קיסר במצרים. על ההפקה ינצח המנצח איתן שמייסר והתזמורת שתלווה את האופרה היא הקאמרטה הישראלית ירושלים.

כרטיסים לאופרה יוליוס קיסר במצרים - אוגוסט 2017

האופרה "יוליוס קיסר במצרים" תתקיים ב-3 וב-5 באוגוסט 2017 בחצר האבירים בעכו. מחיר הכרטיסים עומד על 275 ש"ח. ניתן להזמין כרטיסים אונליין באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: האופרה "יוליוס קיסר במצרים" תעלה בפסטיבל האופרה בעכו באוגוסט 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: האופרה "יוליוס קיסר במצרים" תעלה בפסטיבל האופרה בעכו באוגוסט 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top