ארוס רמזוטי בישראל באפריל 2016 - איפה קונים כרטיסים?

יום שלישי, 5 בינואר 2016

ארוס רמזוטי בישראל באפריל 2016 - כמה יעלה כרטיס?
הזמר האיטלקי המצליח ארוס רמזוטי מגיע לישראל להופעה אחת בהיכל מנורה מבטחים (נוקיה לשעבר) בחודש אפריל 2016. מחיר כרטיס: החל מ-290 ש"ח. איפה קונים כרטיסים?


הזמר ארוס רמזוטי (Eros Ramazzotti) יגיע לראשונה לישראל להופעה חד פעמית שתתקיים בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב בחודש אפריל 2016. רמזוטי יגיע לכאן במסגרת סיבוב הופעות עולמי המלווה את אלבומו האחרון שיצא בחודש מאי האחרון.

ארוס רמזוטי בן ה-52 נחשב לאחד הזמרים שאינם שרים בשפה האנגלית המצליחים ביותר בעולם ולאחד הזמרים האיטלקים הפופולריים ביותר. רמזוטי (או רמאצוטי), החל את הקריירה שלו בתחילת שנות ה-80 בזכות השתתפות בתחרות כישרונות צעירים שם ראו את הפוטנציאל הגדול של הזמר. לאחר הצלחה גדולה עם השיר "Terra Promessa" בפסטיבל סן רמו, הוציא ב-1985 את אלבומו הראשון שזכה להצלחה בינלאומית עצומה למרות העובדה כי האלבום הוא בשפה האיטלקית.

במהלך הקריירה בת 30 השנים של הזמר, הספיק רמזוטי להוציא 11 אלבומי אולפן עם להיטים שסיפקו לו פרסים וזכיות רבות. בין הלהיטים הגדולים של רמזוטי אפשר לציין את "Un Emozione per Sempre", את "Cuori Agitati", את "Cose Della Vita" או את "Quanto Amore Sei". בין היתר הספיק גם לשתף פעולה עם הזמרים הגדולים ביותר בתעשיית המוסיקה כגון ריקי מרטין, שר, טינה טרנר, ג'ו קוקר ועוד אמנים רבים.

רמזוטי נוהג להוציא כל אלבום גם בשפה הספרדית וכך זוכה להצלחה נוספת גם בקרב אמריקה הלטינית. סגנונו המוסיקלי הוא ורסיטלי ומציג מוסיקת רוק עוצמתית לצד מוסיקת פופ ומוסיקה קלה.

בחודש מאי האחרון הוציא רמזוטי את אלבומו האחרון "Perfetto" שגם יהיה שם סיבוב ההופעות העולמי שלו שיכלול הופעות ברחבי אירופה וייחתם בהופעה בישראל באפריל הקרוב אליה הוא יגיע מהופעה בארמניה.

כרטיסים לארוס רמזוטי בישראל - אפריל 2016


ההופעה של ארוס רמזוטי בישראל תתקיים במוצאי שבת ה-30 באפריל 2016 בהיכל מנורה מבטחים (היכל נוקיה לשעבר). מחירי הכרטיסים יתחילו ב-290 ש"ח ויגיעו עד ל-1800 ש"ח למקומות בשורות הראשונות ובתאי הכבוד. מכירת הכרטיסים להופעה תחל היום (יום ג') בשעה 18:00 בערב במשרד הכרטיסים "לאן" בעמוד הבא.

צפו בהופעה של ארוס רמזוטי אשתקד בורונה איטליה:

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: ארוס רמזוטי בישראל באפריל 2016 - איפה קונים כרטיסים? Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: ארוס רמזוטי בישראל באפריל 2016 - איפה קונים כרטיסים? Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top