כריס נורמן בישראל 2016 - איפה קונים כרטיסים?

יום שני, 11 בינואר 2016

סולן להקת סמוקי כריס נורמן (Chris Norman) יגיע לישראל בחודש מרץ 2016 הקרוב ויופיע בהיכל התרבות בתל אביב. איפה קונים כרטיסים? בכתבה הבאה.


כריס נורמן בישראל 2016 - איפה קונים כרטיסים?

כריס נורמן (Chris Norman) סולן העבר של להקת הרוק המיתולוגית "סמוקי" שהופיעה כאן רק לפני כמה חודשים (ללא נורמן), יגיע גם הוא לישראל במסגרת סיבוב הופעות בינלאומי ויקיים הופעה אחת בהיכל התרבות בתל אביב בחודש מרץ הקרוב.

לרכישת כרטיסים להופעה של כריס נורמן בישראל באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

נורמן בן ה-65 היה סולנה האגדי של להקת הרוק הבריטית המצליחה סמוקי בין השנים 1964 עד 1986 - השנים הטובות ביותר של הלהקה, וזכה יחד עם הלהקה להצלחה עצומה שכללה עשרות אלבומים מצליחים שכללו את להיטיה הגדולים ביותר של הלהקה כמו "If You Think You Know How To Love Me", או את הלהיט "Living Next Door To Alice".

החל מ-1986 לאחר שעזב את סמוקי, פתח נורמן בקריירת סולו איתה הוא ממשיך עד היום והספיק להוציא במהלכה קרוב ל-30 אלבומים. נורמן הצליח להציג כמה שירים שהפכו ללהיטים גדולים כגון "Midnight Lady", "Broken Heroes" ,"No Arms Can Ever Hold You" ועוד.

זאת לא תהיה הפעם הראשונה של כריס נורמן בישראל שכבר הספיק להופיע כאן כמה פעמים כאשר האחרונה הייתה ב-2010 ועתה כאמור, חוזר נורמן לישראל במסגרת סיבוב ההופעות החדש שלו שמלווה את אלבומו האחרון "Crossover".

כריס נורמן בישראל 2016 - כרטיסים ותאריכים


ההופעה של כריס נורמן בישראל תתקיים ב-30 במרץ 2016 בהיכל התרבות בתל אביב בשעה 20:30.  ניתן לרכוש כרטיסים להופעה באמצעות האתר הבא.



     
תמונה למעלה: Igor Martynov - אתר פליקר (CC BY 2.0)

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: כריס נורמן בישראל 2016 - איפה קונים כרטיסים? Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: כריס נורמן בישראל 2016 - איפה קונים כרטיסים? Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top