רשמי: פארל וויליאמס בישראל - יולי 2016

יום חמישי, 26 במאי 2016

עכשיו זה רשמי וסופי: פארל וויליאמס (Pharrell Williams) יגיע לישראל להופעה אחת שתתקיים בלייב פארק בראשון לציון ביולי 2016. מכירת הכרטיסים כבר נפתחה. איפה קונים כרטיסים?

רשמי: פארל וויליאמס בישראל - יולי 2016
    
מבול הופעות החו"ל בקיץ 2016 נמשך: לאחר שמועות רבות שהחלו עוד משנה שעברה, הפעם זה באמת קורה. הזמר המצליח פארל וויליאמס (Pharrell Williams) יגיע בקרוב מאוד להופיע בישראל. זה יקרה בלייב בפארק בראשון לציון בחודש יולי 2016.

ווילאמס יגיע לכאן בחלק מסיבוב הופעות עולמי גדול שיתקיים במהלך חודש יולי 2016 ברחבי אירופה במדינות כמו שוויץ, צרפת, איטליה ועוד.

פארל וויליאמס הוא אחד האמנים המצליחים והעסוקים ביותר בשנים האחרונות בעולם הפופ. הוא החל את הקריירה שלו עוד באמצע שנות התשעים כסולן ומתופף וכמפיק יחד עם צ'אד הוגו שביחד עבדו עם האמנים הגדולים ביותר כמו בריטני ספירס, ג'סטין טימברלייק, בינוסה ועוד. ב-2006 הוציא את אלבומו הראשון שזכה להצלחה רבה אך היה זה אלבומו השני G I R L שיצא ב-2014 ובעזרתו זכה להכרה ולפרסום בינלאומי עצום עם להיטים כמו "Happy" ו-"Get lucky" או "Blurred Lines" של רובין ת'יק שבו וויליאמס מתארח.

כרטיסים להופעה של פארל וויליאמס בישראל - יולי 2016

ההופעה של פארל וויליאמס בישראל תתקיים ב-21 ביולי 2016 באמפי לייב פארק בראשון לציון. מחירי הכרטיסים נעים בין 334 ל-795 ש"ח בהתאם למיקום. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות אתר "זאפה" בעמוד הבא.

אתר "כרטיסים ברשת" ימשיך כמובן לדווח ולעדכן בכל התפתחות חדשה בנושא כאן בכתבה זה ובעמוד הפייסבוק שלנו (למי שלוחץ על "אהבתי").




תמונה: THE BULL PEN
רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: רשמי: פארל וויליאמס בישראל - יולי 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: רשמי: פארל וויליאמס בישראל - יולי 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top