כרטיסים לתערוכת סלבדור דאלי בחיפה

יום שלישי, 26 בפברואר 2013
תערוכה של סלבדור דאלי המונה למעלה מ-500 יצירות מגיעה בחול המועד פסח למרכז הקונגרסים של חיפה. מכירת כרטיסים מוקדמת כבר החלה. כל הפרטים, בכתבה הבאה.

תערוכת ענק של יצירותיו של אחד האמנים המשפיעים והשנויים במחלוקת שידעה המאה ה-20, סלבאדור דאלי, תתקיים בישראל החל מחג הפסח. דאלי, נחשב לאחד היוצרים הבולטים של זרם הסוריאליזם, ויצר במשך חייו אלפי יצירות.

התערוכה, שהינה אחת הגדולות שהוצגו אי פעם בעולם, תציג לקהל הרחב יותר מ-500 יצירות שונות של האמן ובהם: ציורים, פסלים, תחריטים, תכשיטים ועוד. במתחם התערוכה יהיה מתחם עצמאי לילדים שיעוצב בנפרד הכולל שלושה אולמות גדולים ויכלול שני סוגי פעילות מרכזיים:

  • לרכישת כרטיסים לתערוכת סלבדור דאלי בחיפה באמצעות האינטרנט בקנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

1. הצגת ילדים בשם "עלילות הגבורה של דון קישוט", המעודדת את הילדים הצופים בה להאמין בחלומותיהם וביכולתם להגשימם. רעיון זה מבטא בצורה מדוייקת את חשיבתו ודרכו של סאלבדור דאלי, אשר הושפע רבות מסרוונטאס, מחבר המחזה, והקדיש יצירות רבות לדמותו המרתקת של דון קישוט. ההצגה תובא לבמה ע"י שחקני תיאטרון אורנה פורת.

2. פעילות נוספת לכל המשפחה היא שני מתחמי יצירה, שם יוכלו הילדים ליצור בחומרים מגוונים יצירות ברוח דאלי כמו ציור של שעון נוזל והדפסה שלו על חולצה או יצירת ביצה כמו ביצירותיו של דאלי. זמן ההפעלה היצירתית אינו מוגבל.

 פרטים נוספים על התערוכה בפסח

• התערוכה מונה יותר מ- 500 יצירות מתקופות חייו השונות של אחד האמנים המשפיעים ביותר במאה ה-20.
• התערוכה תציג מגוון רחב של יצירות בטכניקות שונות שישקפו את כל שנות יצירתו של האמן הגאון.
• בתערוכה יוצגו גם יצירות של דאלי העוסקות בישראל, בציונות ובעלייה לארץ, בהיקף שלא נראה לפני כן בתערוכות קודמות ברחבי העולם.
• אוצר התערוכה הוא אנריקה סבאטר, מי שהיה עוזרו האישי וחברו הקרוב של דאלי במשך 13 שנים.
• במסגרת התערוכה תתקיים גם מכירה של חלק מהיצירות, מה שצפוי להביא לתערוכה גם אספנים בעלי שם מחו"ל המתענינים ביצירותיו של האמן. שווי היצירה היקרה ביותר שתוצע למכירה עומד על כ-2.4 מיליון יורו!
• שווי היצירות שיגיעו לארץ במסגרת התערוכה מוערך בלמעלה מ 60 מליון דולר!

כרטיסים לתערוכה של סלבדור דאלי בחיפה

התערוכה של דאלי תתקיים בחול המועד פסח בין התאריכים 22 במרץ ועד ה-6 באפריל 2013. כרטיס כניסה לתערוכה עבור אדם אחד עולה 89 ש"ח כאשר ניתן לרכוש כרטיס משפחתי (שני הורים + שני ילדים) ב-279 ש"ח בלבד. מכירת הכרטיסים כבר החלה וניתן לרכוש את כל סוגי הכרטיסים באינטרנט באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן

  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: כרטיסים לתערוכת סלבדור דאלי בחיפה Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: כרטיסים לתערוכת סלבדור דאלי בחיפה Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top