תערוכת גן המפלצות חוזרת לקיץ 2018 - כל הפרטים!

יום שלישי, 3 ביולי 2018

לאחר ההצלחה הגדולה משנה שעברה, תערוכת גן המפלצות של יוסי אבולעפיה ואפרים סידון חוזרת גם לקיץ 2018 הקרוב ותתקיים הפעם בביתן 2 בגני התערוכה בתל אביב במהלך החודשים יולי אוגוסט 2018. כמה יעלו הכרטיסים והיכן תמצאו כרטיסים מוזלים בהנחה? אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

תערוכת גן המפלצות חוזרת לקיץ 2018 - כל הפרטים!
תערוכת גן המפלצות, שנוצרה בשנה שעברה ע"י האומן יוסי אבולעפיה והסופר אפרים סידון וזכתה להצלחה רבה בקרב הקהל הישראלי, תחזור גם לקיץ 2018 הקרוב כאשר הפעם תתקיים בביתן 2 מרכז הירידים בגני התערוכה בתל אביב בין החודשים יולי ואוגוסט 2018. מחיר כרטיס עומד על 109 ש"ח אך ניתן למצוא גם כרטיסים זולים יותר. (פרטים בהמשך הכתבה).

התערוכה תציג 20 מפלצות מקוריות שיצר ועיצב יוסי אבולעפיה לצד הטקסטים והשירים שכתב אפרים סידון כאשר צוות שלם של פסלים, במאים, ציירים, מלחינים, שחקנים, זמרים, נגנים, מעצבים וטכנאים, עבד יחד איתם על התערוכה. לכל מפלצת שם, אופי, תפקיד ותכונות משלה: הן עוסקות בפחדים, בכעסים, באהבות, בצחוקים ובשמחות גם יחד, תוך כדי קריצה שובבית.

התערוכה תכלול גם מספר מתחמים ובהם פעילויות שונות לילדים כגון מתחם פעילות מיוחד לילדים הכולל ארגז חול ענק לבניית מפלצות עם מדריכי פיסול בחול , מתחם לצביעת מפלצות, פעלתון, קיר סלפי מפלצות, כסא מלך המפלצות ועוד. היוזם והמנהל האומנותי של התערוכה הוא צחי בקר ועל הבימוי והניהול מוזיקלי אחראי שרון כהן.

תערוכת גן המפלצות 2018 - שעות פעילות

תערוכת גן המפלצות תתקיים בין התאריכים 13 ביולי ועד ה-31 באוגוסט 2018. שעות הפעילות הן בימי ראשון עד חמישי ושבת מהשעה 09:00 ועד 21:00 ובימי שישי בין השעות 09:00 עד 15:00.

תערוכת גן המפלצות - כרטיסים

מחיר הכרטיסים לתערוכת גן המפלצות עומד על 109 ש"ח לאדם במחיר מלא ו-99 ש"ח במחיר מוזל. ילד מעל גיל שנתיים יחויב בכרטיס. ישנו גם כרטיס משפחתי לזוג הורים ו-2 ילדים הנמכר ב-280 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.



רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: תערוכת גן המפלצות חוזרת לקיץ 2018 - כל הפרטים! Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: תערוכת גן המפלצות חוזרת לקיץ 2018 - כל הפרטים! Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top