הבלט ספרטקוס בישראל - כרטיסים ולוח הופעות 2018

יום שני, 14 במאי 2018

להקת המחול הקלאסי של יורי גריגורוביץ' הנחשבת לאחת הטובות העולם, תגיע לישראל בחודש דצמבר 2018 עם המופע הגרנדיוזי "ספרטקוס" של חאצ'טוריאן ותציג כאן סדרת מופעים במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב. מה יהיו מחירי הכרטיסים? כל הפרטים, בכתבה הבאה.

הבלט ספרטקוס בישראל - כרטיסים ולוח הופעות 2018
במסגרת עונת המחול החדשה 2018/2019 של האופרה הישראלית, תגיע לישראל בסוף שנת 2018, להקת המחול המפורסמת של הרקדן והכוריאוגרף יורי גריגורוביץ' (Yury Grigorovich) עם היצירה הידועה שיצר בשנות ה-70 "ספרטקוס" למוסיקה המפורסמת של המלחין הארמני אראם חאצ'טוריאן, ותציג כאן סדרת הופעות שיתקיימו במשכן לאומנויות הבמה. מחיר הכרטיסים מתחיל מ-221 ש"ח.

לרכישת כרטיסים לבלט ספרטקוס בישראל באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

יורי גריגורוביץ' הוא אחד מגדולי הרקדנים וכוריאוגרפים בעולם המחול הרוסי בפרט ובעולם כולו בכלל. במהלך קריירה ארוכה ומפוארת, זכה גריגורוביץ' בפרסים רבים כגון פרס לנין, פרס ברית המועצות ועוד עיטורים ופרסים רבים. הוא נולד בעיר לנינגרד שברוסיה (כיום נקראת העיר סנט פטרסבורג) ולמד שם בבית ספר לריקוד כבר בגיל צעיר.

אולי תתעניינו גם ב:
ב-1946 התקבל כרקדן בתיאטרון מרינסקי המפורסם וכמה שנים לאחר מכן, החל גם לביים בתיאטרון. ב-1964, עבר לבולשוי המפורסם כשהוא מכהן שם ככוריאוגרף הראשי של הבולשוי. רק בתחילת שנות ה-90 הקים גריגורוביץ' להקת בלט תחת שמו אותה הוא מנהל אומנותית עד היום.

גריגורוביץ' כתב יצירות רבות שזכו בשבחים רבים ולהצלחה עצומה בקרב הקהל. אחת מהן היא היצירה ספרטקוס, שתגיע לישראל בשנה הקרובה והיא נחשבת לסטנדרט ולקלאסיקה בעולם הבלט העולמי. זוהי גרסה צבעונית וגרנדיוזית ועוצמתית במיוחד.

הבלט ספרטקוס בישראל 2018 - כרטיסים

הבלט ספרטקוס בביצועה של להקת המחול של יורי גריגורוביץ' יציג בישראל סדרת מופעים שיתקיימו בין התאריכים 13 עד ה-15 בדצמבר 2018. מחירי הכרטיסים ינועו בין 221 ל-436 ש"ח בהתאם לסוג הכרטיס. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

להלן לוח המופעים של הבלט ספרטקוס בישראל:

תל אביב-יפוהמשכן לאמנויות הבמה 
רכישת כרטיסים
המשכן לאמנויות הבמה 
רכישת כרטיסים
המשכן לאמנויות הבמה 
רכישת כרטיסים
המשכן לאמנויות הבמה 
רכישת כרטיסים



רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: הבלט ספרטקוס בישראל - כרטיסים ולוח הופעות 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: הבלט ספרטקוס בישראל - כרטיסים ולוח הופעות 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top