ננה מושקורי בישראל 2018 - כל מה שצריך לדעת!

יום ראשון, 8 ביולי 2018

הזמרת היווניה הידועה ננה מושקורי (Nana Mouskouri) שכבר הופיעה בישראל לפני כשלוש שנים, תחזור לכאן בחודש נובמבר 2018 ותציג 2 הופעות בהיכל התרבות בתל אביב ובחיפה. כמה יעלו הכרטיסים? ואיך קונים? בכתבה הבאה.

ננה מושקורי בישראל 2018 - כל מה שצריך לדעת!
שלוש שנים לאחר מופע מוצלח במיוחד בהיכל מנורה בתל אביב, הזמרת היווניה המצליחה ואהובת הקהל הישראלי ננה מושקורי תגיע ל-2 הופעות בישראל ב-6 וב-7 בנובמבר 2018 באודיטוריום חיפה ובהיכל התרבות בתל אביב. מכירת הכרטיסים כבר נפתחה והמחירים מתחילים ב-204 ש"ח (פרטים מלאים בהמשך הכתבה).

מושקורי תגיע לכאן במסגרת סיבוב ההופעות הבינלאומי שלה "Forever Young" שחוגג את אלבומה החדש הנושא את אותו השם. האלבום ויצא בפברואר 2018 וזכה לביקורות טובות מאוד ברשת. מושקורי היא אחת מהזמרות היווניות הידועות והמצליחות ביותר בהיסטוריה של המוסיקה היוונית כאשר היא מכרה למעלה מ-300 מיליון עותקים מאלבומיה הרבים ומחזיקה קריירה המתפרסת על פני כחמישה עשורים. בין להיטיה הגדולים ניתן לציין את "Only Love", "The White Rose of Athens", "Song for Liberty" ועוד להיטים רבים אחרים.

כנראה שתרצו לקרוא גם את הכתבה הבאה:
במהלך הקריירה שלה הקליטה מושקורי אלבומים רבים שכללו שירים במגוון רחב של שפות כמו יוונית, אנגלית, איטלקית, צרפתית, ספרדית ואפילו כמה בעברית. היא החלה את הקריירה המוסיקלית שלה בסוף שנות ה-50 כזמרת ג'אז במועדונים באתונה. לאחר זכייה במקום הראשון בפסטיבל שירים יווני, קיבלה מושקורי הכרה וחשיפה גדולה שפתחה בפניה קריירה מצחיחה ביותר.

אחד השירים הראשונים שלה "Weiße Rosen aus Athen" שיצא ב-1961 זכה להצלחה עצומה והוא נחשב עד היום לאחד מהשירים הידועים ביותר שלה. שנה לאחר מכן, עזבה את יוון והחלה בקריירה בינלאומית כשהיא מתגוררת בניו יורק ולאחר מכן בפריז. עד לסוף שנות ה-80 כבר הפכה לזמרת בינלאומית מהדרגה הראשונה כשהיא ממלאת אולמות במדינות רבות ברחבי העולם כמו אוסטרליה, יפן, ספרד, ארגנטינה ועוד מדינות רבות.

מושקורי גם שיתפה פעולה עם אמנים גדולים ומובילים כמו חוליו איגלסיאס, מרסדס סוסה, האיר בלפונטה ורבים אחרים. היא הספיקה גם לתפקד כחברה בפרלמנט הארופאי וכשגרירה מטעם יוניצף. באמצע שנות ה-2000, החליטה לפרוש מעולם המוזיקה והעשייה אך ב-2013 חזרה להופיע במסגרת סיבוב הופעות בינלאומי לרגל יום הולדתה ה-80 - סיבוב בו הופיעה גם בישראל בהיכל נוקיה בתל אביב.

ננה מושקורי בישראל 2018 - כרטיסים

ההופעות של ננה מושקורי בישראל יתקיימו ב-6 בנובמבר 2018 בהיכל התרבות בתל אביב וב-7 בנובמבר 2018 באודיטריום חיפה. מחירי הכרטיסים ינועו בין 204 ש"ח לכרטיסים הזולים ביותר ועד ל-504 ש"ח לכרטיסים היקרים ביותר (בהיכל התרבות ת"א בלבד).

מכירת הכרטיסים כבר נפתחה והיא מתבצעת באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: ננה מושקורי בישראל 2018 - כל מה שצריך לדעת! Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: ננה מושקורי בישראל 2018 - כל מה שצריך לדעת! Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top