חוליו איגלסיאס בישראל 2018 - מחירי כרטיסים

יום חמישי, 10 במאי 2018

לא רק אנריקה: גם האבא, חוליו איגלסיאס, יגיע להופעה בישראל שתתקיים בהיכל מנורה בתל אביב בחודש אוקטובר 2018 הקרוב. אז כמה יעלו הכרטיסים? היכן קונים? ואיך תשיגו הנחה? הנה כל הפרטים.

חוליו איגלסיאס בישראל 2018 - מחירי כרטיסים
שבועיים בלבד לקראת הופעתו של אנריקה איגלסיאס בישראל בפארק הירקון בתל אביב, והערב אנו מתבשרים על הופעה של אביו של אנריקה, חוליו איגלסיאס הידוע, שכבר הופיע כאן רבות בעבר ויגיע להופעה בישראל ב-6 באוקטובר 2018 בהיכל מנורה בתל אביב. מכירת הכרטיסים כבר נפתחה ומחירי הכרטיסים נעים בין 280 ש"ח לכרטיסים רגילים ועד ל-1255 ש"ח לכרטיס VIP ויש גם הנחות (פרטים בהמשך).

לחוליו איגלסיאס רומן ארוך ומתמשך עם ישראל והוא הופיע כאן מספר גדול של פעמים כאשר הפעם האחרונה הייתה לפני כשנתיים ב-2016 בהופעה שהתקיימה גם היא בהיכל מנורה בתל אביב ובה כל הכרטיסים אזלו. הפעם הוא יחזור לכאן לטובת מעריציו הרבים כאן בארץ במסגרת סיבוב הופעות בינלאומי והוא צפוי להציג כאן את כל להיטיו הגדולים.

כנראה שתרצו לקרוא גם את הכתבה הבאה:
איגלסיאס הוא אחד הזמרים המצליחים ביותר בהיסטוריה והוא זכה במהלך הקריירה הארוכה שלו להצלחה פנומנלית ולהערצה רבה בכל רחבי העולם. אלבומיו השונים נמכרו בלמעלה מ-300 מיליון עותקים כאשר סה"כ הוציא לאור 77 אלבומים שונים.
רבים מלהיטיו של איגלסיאס זכו להתברג במקומות הראשונים בכל מצעדי המוסיקה החשובים ואף הקנו לו פרסי גראמי ופרסים נוספים רבים. הוא גם הספיק לשתף פעולה עם גדולי האמנים בעולם כגון סטיבי וונדר, פרנק סינטרה, דיאנה רוס ועוד.

חוליו איגלסיאס - כרטיסים  

ההופעה של חוליו איגלסיאס בישראל תתקיים ב-6 באוקטובר 2018 בהיכל מנורה בתל אביב. מחיר הכרטיסים ינועו בכמה דרגות כאשר הכרטיסים הרחוקים יתחילו ב-280 ש"ח ויעלו מעלה בהתאם למיקום הישיבה באולם ובמקביל, יימכרו גם כרטיסי VIP ממול הבמה ב-1255 ש"ח. מכירת הכרטיסים כבר פתוחה והיא מתבצעת באמצעות האתר הבא.

הנחות להופעה של חוליו איגלסיאס

מנויי "ידיעות אחרונות", יוכלו לרכוש כרטיסים מוזלים להופעה של חוליו איגלסיאס ובאתר של מכירת הכרטיסים ניתן לראות את גודל ההנחה בהתאם לסוג הכרטיס. גם חברי הנוסע המתמיד של אלעל יוכלו לרכוש כרטיסים מוזלים ב-130 ש"ח הנחה תמורת 130 נקודות.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: חוליו איגלסיאס בישראל 2018 - מחירי כרטיסים Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: חוליו איגלסיאס בישראל 2018 - מחירי כרטיסים Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top