מייק פורטנוי חוזר לישראל בספטמבר 2018

יום ראשון, 27 במאי 2018

המתופף המפורסם מייק פורטנוי הידוע בעיקר בזכות השתתפותו בעבר בלהקת הפרוגרסיב רוק הידועה "דרים ת'יאטר" (Dream Theatre), יגיע לישראל יחד עם הרכב האול סטאר "Sons of Apollo" (סאנס אוף אפולו) הכולל את טובי הנגנים בעולם ויופיע כאן בחודש ספטמבר 2018. כל הפרטים, בכתבה הבאה.

מייק פורטנוי ו-Sons of Apollo מגיעים לישראל בספטמבר 2018
בשורה משמחת למעריצי דרים ת'יאטר בישראל: המתופף מייק פורטנוי הנחשב לאחד המתופפים המוכרים והמפורסמים ביותר בעולם כשהוא מזוהה בעיקר כאחד ממייסדי להקת דרים ת'יאטר הידועה, יגיע לישראל להופעה יחד ההרכב "Sons of Apollo" (סאנס אוף אפולו) ויופיע כאן במועדון הבארבי בתל אביב ב-26 בספטמבר 2018.

לרכישת כרטיסים להופעה של מייק פורטנוי וסאנס אוף אפולו בישראל באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

ההרכב "Sons of Apollo" הוא הרכב מגה סופר גרופ חדש שהוקם ב-2017 וכולל את הכוכבים הידועים ביותר בז'אנר הפרוגרסיב רוק שהם הבסיסט בילי שיהאן, הקלידן דרק שריניאן (גם הוא חבר לשעבר בלהקת דרים ת'יאטר), הגיטריסט רון באמבלפוט ת`אל, הסולן ג`ף סקוט סוטו וכאמור המתופף מייק פורטנוי.

כל אחד מחמשת הנגנים האלו אחראי בתחומו הוא לחלק מהתפתחות ז'אנר הפרוגרסיב רוק והביא להשראה והשפעה עצומה על נגנים מכל רחבי העולם - מייק פורטנוי, מתופף העל שהקים והרים את Dream Theater לגדולה ואחראי על חלק נרחב בסאונד ובחומר של הלהקה, בילי שיהאן שניגן עם אגדות ההארד רוק דייויד לי רות` (Van Halen) ומיסטר ביג, רון "באמבלפוט" ת`אל, הגיטריסט הוירטואוז של גאנס אנד רוזס שנכנס לנעליים הענקיות של סלאש, דרק שרניאן, כוכב העל בקלידים שפרץ והשתלט על עמדת הקלידן בדרים ת`יאטר, אליס קופר ואפילו ב-Kiss, וג`ף סקוט סוטו ששר ב Journey ובאלבומי המופת של Yngwie Malmsteen האגדי.


ההרכב יופיע בישראל במסגרת סיבוב הופעות בינלאומי שמגיע בעקבות הוצאת אלבום הבכורה שלו "Psychotic Symphony" שיצא באוקטובר 2017. האלבום הופק ע"י שני חברי דרים ת'יאטר לשעבר פורטנוי ושריניאן שגם בלטו בכתיבת הקטעים באלבום.

סאנס אוף אפולו בישראל - כרטיסים

ההופעה של מייק פורטנוי וסאנס אוף אפולו בישראל תתקיים ב-26 בספטמבר 2018 במועדון הבארבי בתל אביב. מחיר הכרטיסים להופעה עומד על 235 ש"ח. מכירת הכרטיסים כבר נפתחה והיא מתבצעת באמצעות האתר הבא.



רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: מייק פורטנוי חוזר לישראל בספטמבר 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: מייק פורטנוי חוזר לישראל בספטמבר 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top