רוי איירס בישראל 2018 - כמה יעלו הכרטיסים?

יום ראשון, 22 באפריל 2018

אמן ה-Fאנק הידוע רוי איירס (Roy Ayers) שכבר הופיע כאן בעבר, יגיע לישראל להופעה אחת שתתקיים במועדון הבארבי בתל אביב בחודש יולי 2018 הקרוב. כמה יעלו הכרטיסים ואיפה רוכשים?

רוי איירס בישראל 2018 - כמה יעלו הכרטיסים?
זמר הסול והפאנק האגדי רוי איירס הנחשב לאחד מגדולי הז'אנר יחד עם ג'ורג' קלינטון, ג'יימס בראון או מרווין גיי, יגיע לישראל בקיץ 2018 הקרוב ויופיע כאן בחודש יולי במועדון הבארבי בתל אביב.

לרכישת כרטיסים להופעה של רוי איירס בישראל באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

איירס בן ה-77 מחזיק בקריירה ארוכה ומפוארת של עשייה מוסיקלית במסגרתה הוציא עשרות אלבומים מוצלחים ולהופיע בכמה מהאירועים המוסיקליים החשובים על הפלנטה – כולל פסטיבל דקמנטל, סאונד-וויב, וגאלסטנברי.

כנראה שתרצו לקרוא גם את הכתבה הבאה:
במהלך השנים, איירס שכונה ע"י אריקה באדו "מלך הנאו סול", שיתף פעולה וניגן עם טובי האמנים המובילים בעולם כגון הרבי הנקוק וסטיבי וונדר, פלה קוטי, טרייב קולד קווסט וקנדריק למאר. בשנים האחרונות שיתף פעולה גם עם רוברט גלאספר, דה-רוטס, פיט-רוק, טיילור דה-קרייטור, קארי צ׳נדלר ועוד.


רוי איירס בישראל  - כרטיסים

ההופעה של רוי איירס בישראל תתקיים ב-19 ביולי 2018 במועדון הבארבי בתל אביב. מחיר הכרטיסים עומד על 139 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: רוי איירס בישראל 2018 - כמה יעלו הכרטיסים? Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: רוי איירס בישראל 2018 - כמה יעלו הכרטיסים? Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top