בוליווד כבר כאן: להקת המחול "נבדהרה" ההודית תגיע לישראל ביולי 2018

יום רביעי, 18 באפריל 2018

להקת המחול מהודו "נבדהרה" תחזור בפעם השלישית לישראל ותבצע כאן את המופע "אגני (אל האש)" בחודש יולי 2018 הקרוב שתי הופעות במרכז סוזן דלל בתל אביב. כמה יעלו הכרטיסים ואיפה ניתן להשיג כרטיסים מוזלים?

בוליווד כבר כאן: להקת המחול "נבדהרה" ההודית תגיע לישראל ביולי 2018
להקת המחול המודרנית מהודו "נבדהרה", המציגה מחול עכשווי ומודרני והידועה בזכות הופעותיה הססגוניות בהשראת בוליווד, תגיע לכאן בחודש יולי 2018 הקרוב עם היצירה "אגני" ותופיע במרכז סוזן דלל בתל אביב. מכירת הכרטיסים כבר החלה וניתן אף למצוא כרטיסים מוזלים (פרטים בהמשך הכתבה).

לרכישת כרטיסים מוזלים להופעות של להקת נבדהרה בישראל באמצעות קנייה מאובטחת ומהירה לחצו כאן

זאת תהיה הפעם השלישית של הלהקה בישראל שתגיע הפעם עם המופע החדש שלהם "אגני", שמשמעותו בהינדית היא "אש", סמל החורבן וההיטהרות, הסוף וההתחלה. ביצירה זו, רקדני התיאטרון ההודי למחול עכשווי חוקרים את מושג ה"אגני", הגוף והמוות בביטוייהם השונים.

תיאטרון המחול נבדהרה הודו הוא להקת מחול עכשווי המבוססת במומבאי והיא ידועה בעיקר בזכות הופעותיה הססגוניות בהשראת בוליווד. הלהקה הוקמה על-ידי הכוריאוגרף עטור השבחים אשלי לובו במטרה לחשוף רקדנים בעלי אנרגיות יצירתיות ולהעניק להם את ההזדמנות להופיע בפני קהל בינלאומי.

הסגנון האוניברסלי של הלהקה משלב בתוכו טכניקת מחול מערבי, פילוסופיה ורוחניות הודית ומחול הודי מסורתי – אלמנטים המשקפים את ה"נב-דהרה" - "הזרם החדש". לא מערבית ולאו דווקא מזרחית מטבעה, הלהקה נאמנה אך ורק לאמת של הנשימה וכוח ה"פראנה", היא אנרגיית החיים.

להקת נבדהרה בישראל - כרטיסים מוזלים ולוח הופעות 2018

ההופעות של להקת נבדהרה בישראל יתקיימו ב-23 וב-24 ביולי 2018 במרכז סוזן דלל בתל אביב. מחיר הכרטיסים הרשמי בקופות מתחיל ב-180 ש"ח אך באתר הבא ניתן לרכוש כרטיסים מוזלים למופעים ב-131 ש"ח בלבד.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: בוליווד כבר כאן: להקת המחול "נבדהרה" ההודית תגיע לישראל ביולי 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: בוליווד כבר כאן: להקת המחול "נבדהרה" ההודית תגיע לישראל ביולי 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top