תזמורת הבארוק ירושלים תארח את הכנרת קתי דברצני

יום חמישי, 1 בפברואר 2018

הכנרת והמנצחת הידועה קתי דברצני, תגיע לישראל בחודש הקרוב במסגרת הקונצרט "כינורו של ויואלדי" של תזמורת הבארוק ירושלים ותופיע עם התזמורת במהלך חודש פברואר 2018 באולם ימק"א בירושלים ובהיכל התרבות בתל אביב. מחיר כרטיס: החל מ-126 ש"ח. אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

תזמורת הבארוק ירושלים תארח את הכנרת קתי דברצני
קתי דברצני, אחת מכנרות הבארוק הגדולות והמבוקשות בעולם, תגיע לישראל בחודש הקרוב כדי לנצח ולהופיע כסולנית עם תזמורת הבארוק ירושלים בקונצרט "כינורו של ויואלדי" המוקדש לציון 340 שנים להולדתו של ויואלדי ובו יבוצעו יצירות מאת באך, טלמן, פיזנדל, וויואלדי. הקונצרט יתקיים בירושלים ובתל אביב ב-15 וב-18 בפברואר 2018.

לרכישת כרטיסים לקונצרטו באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

דברצני מכהנת כיום ככנרת מובילה בתזמורתו של ג'ון אליוט גרדינר, איתה מופיעה גם כסולנית. כמו כן היא מרבה להוביל תזמורות בארוק חשובות נוספות בעולם כמו תזמורת עידן ההארה. קתי דברצני נולדה בטרנסילביה, ועלתה לישראל בגיל 15 כאן למדה באקדמיה למוסיקה בירושלים בהמשך עברה ללמוד ולחיות באנגליה בה היא מנהלת כיום קריירה משגשגת ונחשבת לאחת הדמויות המובילות והחשובות בעולם הביצוע ההיסטורי ובנגינת מוסיקה מהבארוק.

קתי דברצני תבצע תכנית ובמרכזה כינור הבארוק ותחשוף את הרבדים השונים של הנגינה בכינור בתקופת הבארוק ואת מגוון האפשרויות שטמונות בביצוע בכלי. התכנית תכלול יצירות לכינור ולתזמורת מאת ויואלדי, באך ופיזנדל, לצד יצירות תזמורתיות.

רשימת היצירות המלאה של הקונצרט:

טלמן – סוויטת "דון קישוט"
פיזנדל – סולו סונטה בדו מינור; "חיקוי דמויות הריקוד"
ויואלדי – קונצ'רטו לכינור ולתזמורת כפולה רי"ו 582; סינפוניה "הקבר הקדוש"
באך – סוויטה מס' 3; גראון – קונצ'רטו לכינור.

קתי דברצני בישראל - כרטיסים ולוח הופעות 2018


הקונצרט יתקיים ב-15 בפברואר 2018 באולם ימק"א בירושלים וב-18 בפברואר 2018 באולם צוקר בהיכל התרבות בתל אביב. מחירי הכרטיסים נעים בין 126 ל-146 ש"ח והם נמכרים באמצעות האתר הבא.


צילום: אריק ריצ'מונד

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: תזמורת הבארוק ירושלים תארח את הכנרת קתי דברצני Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: תזמורת הבארוק ירושלים תארח את הכנרת קתי דברצני Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top