הדוד אריה ההצגה - כרטיסים ולוח הופעות 2018

יום שני, 22 בינואר 2018

סדרת ספרי הילדים המצליחה "הרפתקאות הדוד אריה" של ינץ לוי, מגיעה לתיאטרון הבימה לגרסת הצגה בכיכובו של טל מוסרי ותציג הופעות רבות במהלך החודשים הקרובים. כמה יעלו הכרטיסים? והיכן קונים? אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

הדוד אריה בתיאטרון הבימה - כרטיסים ולוח הופעות 2018
סדרת הספרים "הרפתקאות הדוד אריה" של הסופר המצליח ינץ לוי, כבר מזמן הפכה לתופעה בקרב ילדי ישראל ונדמה כי אין ילד או הורה, שאינו מכיר או שמע על סיפורי ההרפתקאות המרתקים של הדוד המסקרן. עתה, בעיבודו המיוחד לבמה של לוי עצמו ובבימויו של רועי שגב, תיאטרון הבימה מציג את ההצגה "הרפתקאות הדוד אריה והמכשפה חמתותה", המבוססת על סיפורי הדוד אריה ויציג מספר גדול של הופעות באולם רובינא שבתיאטרון, במהלך החודשים הקרובים.

לרכישת כרטיסים להצגה "הרפתקאות הדוד אריה" בהבימה באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

בהצגה החדשה יככב טל מוסרי בתפקיד הדוד אריה ויחד איתו ישתתפו השחקנים דניאל סבג, נתי רביץ, נדיר אלדד, מתן שביט, הילה סורג'ון, אורי הוכמן, פיני קידרון, רוני סתיו, עמית זיתון, אוראל איזקיל ודניאל חסין. על הבימוי אחראי כאמור רועי שגב ועל הלחנים והשירים אחראי דידי שחר.

מה תהיה עלילת ההצגה החדשה?

עלילת ההצגה החדשה תספר על צפריר, ילד רב דמיון וחובב סיפורים, שנפצע ברגלו לאחר שנפל מעץ בחצר בית הספר עליו טיפס בהשפעת סיפוריו המופלאים של דודו אריה. הוריו של צפריר מחליטים שצפריר ואחיו הספקן יותר, ינון, לא יישארו יותר תחת השגחתו של הדוד אריה, הרפתקן וגוזמאי מדופלם שמספר להם מדי שבוע סיפורי הרפתקאות פנטסטיים שבהם הוא מככב כדמות הראשית.

ההורים נאלצים לצאת ומשאירים את הילדים עם אריה, שמספר להם על הפעם שהגיע לממלכת ינוקוואי, שבה ילדים צריכים רק לציית לחוקים ואסור בשום פנים לבכות. ילדי הממלכה נחטפו על ידי מכשפה מרושעת והדוד אריה יוצא להציל אותם. בדרך הוא עובר הרפתקאות שונות ומגלה שהמכשפה, שמרשה לילדים ליהנות ולבלות כאוות רוחם, אינה מרושעת כל כך. לבסוף הילדים משוחררים, אנשי הממלכה מגלים את קסם הדמיון והסיפורים, וההורים של ינון וצפריר מרשים לדוד אריה להמשיך לשמור על הילדים.


הכל התחיל בכלל מבייביסיטר

ספרו הראשון של ינץ לוי בסדרת "הרפתקאות הדוד אריה" יצא ב-2007 וזכה מיד להצלחה בקרב הקהל הישראלי הרחב ובקרב המבקרים והתקשורת. בראיון לתקשורת, סיפר לוי כי הרעיון לכתיבת הספרים נוצר כאשר במהלך בייביסיטר שעשה לאחיינים שלו, אחת האחייניות לא הפסיקה לבכות והוא נאלץ להמציא סיפור על הדוד אריה כדי להרגיע את הילדה. לאחר שהסיפור עבר בהצלחה, הפכו ביקוריו בבית לריטואל קבוע של הקראת סיפורי הדוד אריה וכך החליט להעלות את הסיפורים לכתב ולהפוך אותם לספר אמיתי.

סדרת הספרים זכתה להצלחה עצומה בקרב הקהל הישראלי הודות גם לאיורים הנפלאים של יניב שמעוני המלווים את כל הספרים. ספרי הדוד אריה זכו גם בפרסים רבים כגון פרס הספריות הציבוריות, פרס שרת התרבות ע"ש דבורה עומר ועוד. כמו כן, הספרים גם מופיעים כחלק מתוכנית הלימוד הרשמית של משרד החינוך. בשנים האחרונות תורגמו הספרים גם לשפות רבות וזכו להצלחה עצומה במדינות אסיה ובמיוחד בסין. עד כה יצאו 6 ספרים בסדרה המשולבת גם עם אתר אינטרנט מיוחד שרץ במקביל עם הספרים.

מתי תרוץ ההצגה "הרפתקאות הדוד אריה" וכמה יעלו הכרטיסים?

ההצגה החדשה "הרפתקאות הדוד אריה והמכשפה חמתותה" תרוץ באולם רובינא בתיאטרון הבימה החל מחודש פברואר 2018 ועד לסוף אפריל. מחיר הכרטיסים להצגה עומד על 150 ש"ח. מכירת הכרטיסים לכל ההופעות מתבצעת גם באמצעות האתר הבא.

הרפתקאות הדוד אריה בתיאטרון הבימה - לוח הופעות 2018

להלן לוח ההופעות של ההצגה בחודשים הקרובים:

תל אביב-יפותיאטרון הבימה - אולם רובינא 
רכישת כרטיסים
תיאטרון הבימה - אולם רובינא 
רכישת כרטיסים
תיאטרון הבימה - אולם רובינא 
רכישת כרטיסים
תיאטרון הבימה - אולם רובינא 
רכישת כרטיסים
תיאטרון הבימה - אולם רובינא 
רכישת כרטיסים
תיאטרון הבימה - אולם רובינא 
רכישת כרטיסים




רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

1 comentários:

Item Reviewed: הדוד אריה ההצגה - כרטיסים ולוח הופעות 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

1 comentários:

אנונימי אמר/ה... 25 בינואר 2018 בשעה 15:56

האם ההצגה תגיע גם לחיפה?

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: הדוד אריה ההצגה - כרטיסים ולוח הופעות 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top