הצגה חדשה - "אנשים טובים" עם אסי לוי - כרטיסים מוזלים

יום שישי, 15 בדצמבר 2017

השחקנית אסי לוי תככב בעיבוד של תיאטרון חיפה למחזה הידוע "אנשים טובים" איתו תופיע ברחבי הארץ בחודשים הקרובים. אז היכן תוכלו לראות את ההצגה ואיפה תמצאו כרטיסים מוזלים? אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

תיאטרון חיפה מעלה עיבוד להצגה "אנשים טובים" של המחזאי דיוויד לינדסי-אבייר שעלה לראשונה בברודווי ב-2011 בכיכובה של השחקנית פרנסיס מקדורמק וזכה לביקורות ושבחים רבים, ויציג הופעות בתיאטרון חיפה ובתל אביב במהלך החודשים הקרובים של תחילת 2018.

לרכישת כרטיסים מוזלים להצגה אנשים טובים באמצעות קניה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

את מקדורמק, תחליף השחקנית המצליחה אסי לוי שתגלם את דמותה של מרגרט וולש, אם חד הורית בת חמישים, המתחננת בפני הבוס שלה בן העשרים, שלא ייפטר אותה מעבודתה בחנות "הכל-בדולר". בזכות דמותה המיוחדת של מרגרט, שלעולם איננה קורבנית או מתרפקת על מצבה המייאש, מעלה המחזה שאלות מורכבות ומעוררות מחשבה על פערים חברתיים, ועל מחיר התזוזה ביניהם.

המחזה מצליח לחשוף את תשתית הבחירה או אי-הבחירה העומדת בבסיס חייו של האדם, הקודמת לסטטוס או להצלחה כלכלית. שאלות של מצפון, חובה, הורות ונאמנות, צפות מתוך הנואשות הכלכלית של מרגרט. כשמרגרט מבקשת לעבוד בניקיון אצל רופא מצליח שלמד איתה יחד באותה שכונה, התשובות לכל לאלו צפות ועולות במלוא עוצמתן. בזמנים בהם הפער המקצין בין עשירים לעניים הופך תופעה עולמית מצמררת, מעז המחזה הזה לבדוק האם נגמרה הסולידריות החברתית, או שקיים בעולמנו הסיכוי לגלותה מחדש.

לצד אסי לוי ישחקו בהצגה החדשה גם טהוניה רובל, מורן ארביב גנס, רבקה בכר, דניאל ברטוב, ישי גולן, ואוריה יבלונובסקי. על הבימוי אחראי איציק ויינגרטן.

ההצגה אנשים טובים - כרטיסים מוזלים

ההצגה אנשים טובים תועלה לבימות במהלך החודשים הקרובים בתיאטרון חיפה ובבית ציוני אמריקה בתל אביב. מחיר הכרטיסים בקופת תיאטרון חיפה עומד על 110 ש"ח. באתר הבא ניתן לרכוש כרטיסים מוזלים ב-86 ש"ח בלבד.

להלן לוח המופעים של ההצגה עם קישורים לרכישת הכרטיסים המוזלים:

חיפהתיאטרון חיפה 

תיאטרון חיפה 
רכישת כרטיסים
תיאטרון חיפה 
רכישת כרטיסים
תל אביב-יפובית ציוני אמריקה - אולם מאירהוף 
רכישת כרטיסים
חיפהתיאטרון חיפה 
רכישת כרטיסים


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: הצגה חדשה - "אנשים טובים" עם אסי לוי - כרטיסים מוזלים Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: הצגה חדשה - "אנשים טובים" עם אסי לוי - כרטיסים מוזלים Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top