להקת Annihilator בישראל - נובמבר 2018

יום חמישי, 21 בדצמבר 2017

אמנם זה עוד רחוק, אבל להקת המטאל הקנדית והמצליחה Annihilator (אניהילייטור), תגיע להופעה בישראל שתתקיים במועדון הוואנה מיוזיק קלאב בתל אביב בחודש נובמבר 2018. מכירת הכרטיסים כבר החלה. כמה עולים כרטיסים והיכן קונים?

יש למה לחכות: להקת המטאל אניהילייטור (Annihilator) הנחשבת לאחת מלהקות המטאל הטובות העולם, תגיע לראשונה להופעה בישראל שתתקיים בחודש נובמבר 2018 בהוואנה מיוזיק קלאב.

אניהילייטור, שנוסדה ב-1984 ע"י ג'ף ווטרס, גיטריסט ומנהיג הלהקה, תגיע לכאן במסגרת סיבוב הופעות אירופאי גדול שנועד לקדם את אלבומם האחרון "For The Demented". הלהקה זכתה בהכרה הגדולה שלה ב-1989 עם הוצאת אלבומם הראשון "Alice in Hell" הכולל את השיר "Allison Hell" שהפך לאחד השירים המוכרים ביותר במוסיקת המטאל העולמית.

במהלך השנים, הספיקה הלהקה להוציא עוד מספר אלבומים מצליחים ביותר שזכו להערכה רבה בקרב המבקרים ובקרב המעריצים. בהופעה בישראל, צפויה הלהקה לבצע קטעים מאלבומם החדש לצד קטעים ידועים מהרפרטואר של הלהקה כגון Alison Hell, King Of The Kill, Set the world on Fire, Phantasmagoria ועוד.

כרטיסים להופעה של אניהילייטור בישראל - נובמבר 2018

למרות שההופעה עדיין רחוקה מאוד ותתקיים רק ב-14 בנובמבר 2018, מכירת הכרטיסים להופעה כבר החלה כאשר מחיר הכרטיסים עומדים על 269 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: להקת Annihilator בישראל - נובמבר 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: להקת Annihilator בישראל - נובמבר 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top