להקת המטאל סאטיריקון מגיעה ישראל - ינואר 2018

יום שלישי, 12 בדצמבר 2017

להקת המטאל הנורווגית סאטיריקון (Satyricon) תגיע לראשונה להופעה בישראל לאחר ציפייה ארוכת שנים של מעריצי הלהקה בארץ. הלהקה תופיע בחודש ינואר 2018 הקרוב במועדון הבארבי בתל אביב. כמה יעלה כרטיס? בכתבה הבאה.

להקת המטאל סאטיריקון מגיעה ישראל - ינואר 2018
בשורה משמחת ביותר לחובבי מוסיקת המטאל בישראל: להקת המטאל הידועה מנורווגיה סאטיריקון תגיע לראשונה להופעה בישראל שתתקיים בחודש ינואר הקרוב במועדון בארבי בתל אביב.

לרכישת כרטיסים להופעה של סאטיריקון בישראל באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

ענקית המטאל מנורווגיה תגיע לשראל אחרי שנים ארוכות של ציפיה. הלהקה עטורת השבחים עם אלבומי המופת Nemesis Divina ו-Rebel Extravaganza וה"המנון" האלמותי Mother North, הגיעו כמעט לכל בית מטאליסטי ב-1996 כשהצמד המוביל את הלהקה מיומה הראשון, הסולן Satyr והמתופף הכל יכול Frost כיכבו בשערי מגזינים בכל העולם כשהשיר והקליפ ל Mother North הופך להמנון מטאל ענק.

ב 1999 אחרי 3 שנים של עבודה שחררה סאטיריקון את אלבום המופת Rebel Extravaganza, האלבום היה פורץ דרך, חצוף, חדשני ומדהים באיכותי ובעוצמתו, ההד העולמי היה ענק וסאטיריקון זכתה לשבחים מכל פינות המטאל החל בקהילת הבלאק מטאל וכלה בפיליפ אנסלמו סולן "פנטרה" שהצהיר שהוא מעריץ של הלהקה והמליץ עליה בכל הזדמנות.

שירי האלבום Filthgringer, Havoc Vultures, Tied In Bronze Chains ולמעשה כולם הפכו לנכס צאן ברזל ו "Rebel" זכתה להצלחה ענקית עוד יותר מקודמו תוך כדי שהוא תופס את העין של חברות התקליטים הגדולות ביותר בעולם ו Satyr שעד אז התעקשב להוציא את אלבומי הלהקה בלייבל שלו Moonfog (שהיה גם לייבל הבית של Darkthrone) נכנע וחתם על חוזה ענק בחברת התקליטים EMI בה שוחרר האלבום Volcano שהביא את הלהקה לפרס הגראמי היוקרתי בנורווגיה לשנת 2002 כ"אלבום הטוב ביותר".

סאטיריקון שיתפה פעולה עם תזמורת האופרה הנורווגית הרשמית והוציאה ב 2015 מארז של אלבום ודי, וי, די של המופע המרהיב שקיימו יחד. לישראל מגיעה הלהקה ממש עם צאת אלבומה החדש Deep Calleth Upon Deep ותבצע את מיטב שיריה מכל התקופות.

כרטיסים להופעה של סאטיריקון בישראל - ינואר 2018

ההופעה של סאטיריקון בישראל תתקיים ב-24 בינואר 2018 במועדון הבארבי בתל אביב. מחיר הכרטיסים עומד על 255 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

תל אביב-יפומועדון בארבי-800 מקומות 
רכישת כרטיסיםלא מסומנים


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: להקת המטאל סאטיריקון מגיעה ישראל - ינואר 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: להקת המטאל סאטיריקון מגיעה ישראל - ינואר 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top