כרטיסים לתזמורת פילדלפיה בישראל - יוני 2018

יום חמישי, 25 בינואר 2018

התזמורת הפילהרמונית הישראלית תארח בקיץ 2018 הקרוב את תזמורת פילדלפיה הידועה שתגיע לכאן יחד עם שני פסנתרנים מובילים ותציג בישראל 3 קונצרטים בירושלים, תל אביב וחיפה. מתי זה בדיוק יקרה? ואילו יצירות יבוצעו? אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

תזמורת פילדלפיה הידועה, תגיע לישראל בחודש יוני 2018 הקרוב במסגרת סיבוב הופעות אירופאי חדש בו היא תבקר גם באוסטריה וגרמניה ותציג כאן 3 קונצרטים בשלושת הערים הגדולות בישראל יחד עם שניים מן הפסנתרנים המובילים בעולם.

לרכישת כרטיסים למופעים של תזמורת פילדלפיה בישראל באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

התזמורת תגיע לכאן יחד עם מנהלה המוסיקלי יאניט נזט-סגן שינצח על הקונצרטים בהם יבוצעו הסימפוניה מס' 2 לפסנתר של לאונרד ברשנטיין - "עידן החרדה" והסימפוניה הרביעית הידועה של צ'ייקובסקי. בנוסף,  בקונצרט בחיפה תתארח הפסנתרנית הלן גרימו שתבצע את הקונצ'רטו לפסנתר מס' 2 של ברהמס ובקונצרטים בירושלים ותל אביב יתארח הפסנתרן הידוע ז'אן איב תיבודה שיבצע את הסימפוניה של ברנשטיין.

תזמורת פילדלפיה היא אחת מ-5 התזמורות הגדולות ביותר בארה"ב ונחשבת לאחת המובילות בעולם. היא נוסדה בשנת 1900 והספיקה להופיע בבימות רבות ברחבי העולם ולהשתתף בביצוע פסקולים מפורסמים של סרטים רבים ביניהם גם הסרט "פנטזיה" המפורסם של דיסני.

כרטיסים למופע של תזמורת פילדלפיה בישראל - יוני 2018

המופעים של תזמורת פילדלפיה בישראל יתקיימו ב-3 ביוני באודיטוריום חיפה, ב-4 ביוני בהיכל התרבות בתל אביב וב-5 ביוני 2018 בבנייני האומה בירושלים. מחירי הכרטיסים נעים בין 106 ל-556 ש"ח. מכירת כרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

חיפהמרכז רפפורט - אולם האודיטוריום לתזמורת 
רכישת כרטיסים
תל אביב-יפוהיכל התרבות תל אביב 
רכישת כרטיסים
ירושליםבנייני האומה - אולם אוסישקין 
רכישת כרטיסים



רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: כרטיסים לתזמורת פילדלפיה בישראל - יוני 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: כרטיסים לתזמורת פילדלפיה בישראל - יוני 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top