המוזיקאי בונובו בישראל - פברואר 2018

יום שני, 18 בדצמבר 2017

אמן המוסיקה האלקטרונית הידוע בונובו (Bonobo) יגיע לראשונה לישראל במסגרת מופע להקה ויופיע כאן בחודש פברואר הקרוב בגני התערוכה בתל אביב. מחיר כרטיס: החל מ-229 ש"ח. אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

סיימון גרין, הידוע יותר בכינויו בונובו (Bonobo) הנחשב לאחד מהשמות הבולטים בתחום המוזיקה האלקטרונית, יגיע לישראל להופעה חד פעמית בחודש פברואר הקרוב שתתקיים בגני התערוכה בתל אביב. זאת תהיה הופעתו הראשונה בישראל במסגרת מופע להקה לאחר שכבר הופיע במחוזותינו כדי-ג'יי.

בונובו הוא מוסיקאי, מפיק ואמן מוזיקה אלקטרונית בריטי מן הבולטים בסצינה וזוכה להצלחה גדולה מאוד בקנה מידה בינלאומי. ההופעה של בונובו בישראל תהיה במסגרת סיבוב הופעות עולמי חדש בחורף 2018 הקרוב המקדם את אלבומו האחרון "Migration" והוא יגיע לכאן מלווה בלהקה גדולה הכוללת גיטרות, תופים, כלי הקשה וזמרות.

בונובו משלב בסגנונו כיוונים שונים של מוסיקה כגון אמביינט, ג'אז ומוסיקת עולם כאשר הוא מתבסס על מקצבים וסמפלים. הוא נחשף לראשונה עם הוצאת אלבומו הראשון "Animal Magic" שיצא ב-2000 וזכה להצלחה רבה. שנה לאחר מכן חתם בונובו חוזה תקליטים בלייבל היוקרתי "נינג'ה טיון" ושם הוציא מספר תקליטים מצליחים ביותר. במהלך הקריירה הספיק גם לשתף פעולה עם אמנים ידועים כמו אריקה באדו, אדראינה טיראנה ועוד.

בונובו כבר ביקר בעבר בישראל בהופעה מוצלחת במיוחד בה הופיע סולו כדיג'יי והפעם יגיע לראשונה מלווה בהרכבו המלא המלווה אותו בשנים האחרונות.

כרטיסים לבונובו בישראל - פברואר 2018

ההופעה של בונובו בישראל תתקיים ב-21 בפברואר בגני התערוכה בתל אביב. מחיר הכרטיסים יתחיל ב-229 ש"ח במכירה מוקדמת. מחיר הכרטיסים עומד על 259 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: המוזיקאי בונובו בישראל - פברואר 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: המוזיקאי בונובו בישראל - פברואר 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top