תערוכות חדשות במוזיאון פתח תקווה לאמנות החל מינואר 2018

יום רביעי, 20 בדצמבר 2017

מוזיאון פתח תקווה לאמנות יציג החל מחודש ינואר 2018 בפתיחה חגיגית, תערוכות חדשות של אמנים ישראלים וביניהן תערוכת מיצבי וידאו של האמן בני אפרת ותערוכה של האמן החזותי והמוסיקאי גיא גולדשטיין. אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

תערוכות חדשות במוזיאון פתח תקווה לאמנות החל מינואר 2018
מתוך התערוכה "פעם אחת, פעמה, שנייה" של גיא גולשטיין
מוזיאון פתח תקווה לאומנות המציג עבודות אומנות עכשווית של אמנים ישראלים ובינלאומיים, מעלה ארבע תערוכות חדשות לשנת 2018 שייפתחו כולן בפתיחה חגיגית שתיערך ב-11 בינואר הקרוב במוזיאון.

בין התערוכות החדשות: התערוכה "נתיב האבדון, חורף 2065" של האמן בני אפרת שמאירה את מהלכה הרציף והעקבי של אמנותו של אפרת לאורך יותר מחמישה עשורים. בתערוכה, יציג אפרת מיצבי וידאו שעוסקים באסונות אקולוגיים ומיצב וידאו עם המשורר רוני סומק. כמו כן, יוצגו סרטי אמנות ישנים שלו ששוחזרו במיוחד עבור התערוכה ועוד. אפרת הציג במוזיאונים, ביאנלות וגלריות ברחבי העולם.

תערוכה מרכזית נוספת שתיפתח במוזיאון, היא התערוכה התערוכה "פעם אחת, פעמה, שנייה" של האמן החזותי והמוסיקאי גיא גולדשטיין אשר יצירתו שואבת מן הזיקות בין החזותי והצלילי ועושה שימוש בחומרים ובכלים של המוזיקה והסאונד. המוזיקה היא שחקנית ראשית בתערוכתו, כרקע, כנושא וכדמות. כל העבודות של גיא נוצרו במהלך שהותו באירלנד במגדל בן 200 שנה ומחקר ב"צבעי הרעש". הוא כתב אלבום שיצא במקביל לתערוכה ושמהווה פסקול לסרט שיוקרן על מסכים במסגרת התערוכה.

מתוך התערוכה "נתיב האבדון, חורף 2065" של בני אפרת
לצד שתי התערוכות המרכזיות האלו יועלו 2 תערוכות נוספות: הראשונה, "ארכיון של הרגע" של האמנית טלי נבון, שנולדה בהשראת מחברות הרישומים של זאב תשבי, שעיקרם דיוקנאות אינטימיים ועיסוקי היומיום של החיילים שעִמם שירת במלחמת העולם השנייה. מנגד, יצירות הרישום שלה-עצמה עוסקות באינטימיות שנוצרת במפגש בין הניסיון ללכוד פיסת מציאות לבין החיפוש הטהור אחר מהות הקו, המקצב של היד הרושמת והמגע עם המצע.

התערוכה האחרונה שתיפתח גם היא ב-11 בינואר 2018 היא התערוכה "עבודת צוות" ביוזמת האוצרת הראשית של המוזיאון, דרורית גור אריה המתארת את הדואליות שבין עבודת אמנים כמדריכים במחלקת החינוך של המוזיאון להיותם אמנים פעילים בשדה האמנות העכשווית. על אף שכמבקרים ועובדים במוזיאון אנו ממעטים לתת על תופעה שכיחה זו את הדעת, מדובר בעמדה מורכבת, שכוללת לעתים ריבוי השקפות ותחושות כלפי המוסד ויצירות האמנות שמוצגות בו.

הפתיחה החגיגית של כל התערוכות תתקיים ב-11 בינואר 2018 במוזיאון פתח תקווה לאומנות, רחוב ארלוזורוב פתח תקווה. הכניסה למוזיאון היא בעלות של 20 ש"ח ובשבת הכניסה חופשית. פרטים נוספים על התערוכות, באתר הרשמי של המוזיאון בעמוד הבא.



רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: תערוכות חדשות במוזיאון פתח תקווה לאמנות החל מינואר 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: תערוכות חדשות במוזיאון פתח תקווה לאמנות החל מינואר 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top