להקת Pain Of Salvation בישראל - ינואר 2018

יום ראשון, 5 בנובמבר 2017

להקת המטאל השוודית המצליחה Pain Of Salvation, תגיע לישראל בחודש ינואר 2018 הקרוב ותקיים הופעה אחת במועדון הוואנה מיוזיק קלאב בתל אביב. מכירת הכרטיסים המוקדמת כבר נפתחה. אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

להקת Pain Of Salvation בישראל - ינואר 2018
להקת הפרוגרסיב מטאל המצליחה "Pain Of Salvation" שלה מעריצים רבים בישראל חוזרת לכאן להופעה במועדון הוואנה מיוזיק קלאב בתל אביב בחודש ינואר הקרוב. הלהקה הופיעה בישראל לפני כארבע שנים במופע שהפך לסולד אאוט במועדון רדינג 3.

לרכישת כרטיסים במכירה מוקדמת להופעה של להקת Pain Of Salvation בישראל באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

להקת Pain Of Salvation נחשבת לאחת מלהקות הפרוג-מטאל הבולטות ומובילות ביותר כיום לצד להקות כמו דרים ת'יאטר ואופת'. הלהקה הוקמה ע"י סולן הלהקה דניאל גילדנלאו בגלגולים שונים כבר מ-1984 אך רק ב-1991 הפכה רשמית ללהקת Pain Of Salvation. את החשיפה הגדולה קיבלה הלהקה ב-2002 עם הוצאת האלבום "Remedy Lane" שזכה להצלחה עצומה ומיקם אותה כאחת מלהקות הפרוגרסיב מטאל המצליחות בעולם.

אלבומי הלהקה ידועים כאלבומי קונספט ומכילים טקסטים מתוחכמים ועמוקים המדברים על מלחמות, אלוהים, מיניות והמין האנושי. חלק מהטקסטים מבוססים על חייו וילדותו של מייסד הלהקה דניאל גילדנלאו. המוסיקה של הלהקה מאופיינת במעברים קיצוניים בין החלקים בשירים ומנעד קולי רחב. מוקדם יותר השנה, הוציאה הלהקה את אלבומה העשירי "In The Passing Light Of Day" שזכה לתגובות מעולות הן בקרב מעריציה והן בקרב המבקרים במובילים בז'אנר.

כרטיסים ללהקת Pain Of Salvation בישראל - ינואר 2018

ההופעה של להקת Pain Of Salvation בישראל תתקיים ב-17 בינואר 2018 במועדון הוואנה מיוזיק קלאב בתל אביב. מחיר הכרטיסים מתחיל על 279 ש"ח כאשר 200 הכרטיסים הראשונים יימכרו במכירה מוקדמת בעלות של 249 ש"ח בלבד. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: להקת Pain Of Salvation בישראל - ינואר 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: להקת Pain Of Salvation בישראל - ינואר 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top