"על מי ועל מה" - אלמה דישי ואיציק כהן בהצגה חדשה

יום רביעי, 1 בנובמבר 2017

תיאטרון חיפה יעלה ברחבי הארץ החל מחודש דצמבר 2017 את ההצגה "על מי ועל מה" בכיכובם של איציק כהן, אלמה דישי, מיכאל מושונוב ויסמין עיון. אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

"על מי ועל מה" - אלמה דישי ואיציק כהן בהצגה חדשה
תיאטרון חיפה יעלה את ההצגה "על מי ועל מה" המבוססת על מחזה מאת איאד אקטאר החל מחודש דצמבר 2017 בהשתתפותם של אלמה דישי, איציק כהן, מיכאל מושונוב ויסמין עיון ובבימויו של משה נאור.

עלילת המחזה מספרת על אב למשפחת מהגרים פאקיסטנית באטלנטה המקים חברת מוניות מצליחה בעיר אך מאז שנפטרה אשתו האהובה שלוותו אינה שלמה. הוא דואג לשתי בנותיו בכל מאודו, וחרד רק לדבר אחד: האם יצליח להשיא את בתו הבכורה זרינה? אהבתו העמוקה אליה, לצד ערכי המשפחה, המסורת והנישואין בהם הוא דוגל, מביאים אותו לחיפוש עיקש אחר חתן, עד שהוא מאתר, בדרכים שונות ומשונות, מועמד אידיאלי עבורה, והתרגשותו גדולה.

אך לזרינה, שהחתן הפוטנציאלי דווקא מוצא חן בעיניה מאד, אופי עצמאי וסוער. המסורת הדתית והשמרנית בה גדלה ובמיוחד מקומה המוגבל של האישה בתוכה, מציתים בה חוש מרד. ובנוסף לכל זאת - ואולי הגרוע מכל! - היא ניחנה בכישרון ספרותי גדול ובשאיפות אמנותיות משולחות כל רסן. הרומן אותו היא משלימה, גרסה פמיניסטית לסיפור מהמקורות, מקומם את הקהילה נגדה ומעמיד את משפחתה בטלטלה קשה, המגיעה אל סופה בכוחה של האהבה.

הצגה על מי ועל מה - כרטיסים ולוח הופעות 2017/2018

ההצגה "על מי ועל מה" תרוץ החל מחודש דצמבר 2018 בתיאטרון חיפה ובבית ציוני אמריקה בתל אביב. מחיר הכרטיסים עומד על 86 ש"ח. ניתן להזמין כרטיסים אונליין באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: "על מי ועל מה" - אלמה דישי ואיציק כהן בהצגה חדשה Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: "על מי ועל מה" - אלמה דישי ואיציק כהן בהצגה חדשה Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top