שרית חדד חוזרת עם "Sarit - The Show" באוגוסט 2018 - כמה יעלו הכרטיסים?

יום ראשון, 10 ביוני 2018

לאחר סדרת ההופעות המצליחה שלה בחודש פברואר האחרון בהאנגר 11 בתל אביב, הזמרת שרית חדד מחזירה את המופע המושקע שלה "Sarit - The Show" בסגנון מופעי הענק של "לאס וגאס" להופעה אחת בלבד בהיכל מנורה מבטחים בחודש אוגוסט 2018. כמה יעלו הכרטיסים? ואיפה תקנו? אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

הזמרת המצליחה שרית חדד, שהציגה לפני כמה חודשים במועדון ההאנגר 11 בתל אביב את המופע המושקע ביותר שלה ואחד היקרים ביותר בישראל - "Sarit - The Show", תחזיר את המופע פעם אחת נוספת ב-6 באוגוסט 2018 והפעם - להופעה אחת בלבד וגדולה יותר בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב.

סדרת המופעים "Sarit - The Show", שרצו לכמה ימים ברציפות בחודש פברואר 2018 בהאנגר 11 בתל אביב, היו בין המופעים המושקעים ביותר בישראל שנוצרו ע"י אמן ישראלי עם השקעה של מיליוני שקלים, זאת כדי להציג מופע ענק בסגנון מופעי הראווה הגדולים של לאס וגאס.

כדי ליצור את האפקט של מופעי הראווה הידועים של לאס וגאס, המופע כולל במה מיוחדת הכוללת פירוטכניקה ותפאורה מושקעת לצד רקדנים, נגנים, שחקנים ואקרובטים שמלווים את חדד בכל מהלך המופע ובו מבצעת חדד את מיטב להיטיה מ-22 שנות קריירה מוצלחות.

המופע זכה להצלחה רבה בקרב הקהל ואף זכה לשבחים רבים בקרב המבקרים. עתה, מחזירה חדד את המופע להרצה נוספת, אך הפעם זהו יהיה מופע אחד לקהל גדול יותר בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב.

שרית חדד "The Show" אוגוסט 2018 - כרטיסים

המופע החדש של שרית חדד יתקיים הפעם בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב ב-6 באוגוסט 2018. מחיר הכרטיסים למופע ינוע בין 149 ש"ח למקומות המרוחקים ביציע ועד ל-349 ש"ח למקומות הטובים ביותר. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

מבצעים והנחות

בסדרת המופעים הקודמת שהתקיימה בהאנגר 11 בתל אביב, ניתנו הנחות ללקוחות ישראכרט, לאומי קארד, ויזה כאל, אמריקן אקספרס ו"ידיעות אחרונות". נכון לעכשיו, לא הוצעו הנחות למופע החדש באוגוסט, אך ייתכן ואלו יפורסמו בהמשך. עיקבו בדף הפייסבוק של "כרטיסים ברשת" כדי להתעדכן בכל מידע חדש בנושא.


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: שרית חדד חוזרת עם "Sarit - The Show" באוגוסט 2018 - כמה יעלו הכרטיסים? Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: שרית חדד חוזרת עם "Sarit - The Show" באוגוסט 2018 - כמה יעלו הכרטיסים? Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top