אוזי אוסבורן מגיע לישראל ביולי 2018 - כמה יעלו הכרטיסים?

יום ראשון, 19 בנובמבר 2017

הזמר הבריטי המצליח אוזי אוסבורן (Ozzy Osbourne) יגיע לישראל להופעה אחת שתתקיים בלייב פארק בראשון לציון בחודש יולי 2018 במסגרת סיבוב ההופעות החדש שלו. מה מחיר הכרטיסים ואיפה אפשר לקנות? אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

אוזי אוסבורן מגיע לישראל ביולי 2018 - כמה יעלו הכרטיסים?
עונת הופעות החו"ל של קיץ 2018 נפתחת רשמית: הכוכב הענק אוזי אוסבורן (Ozzy Osbourne), סולנה לשעבר של להקת בלאק סבאת' המיתולוגית, יגיע לישראל בקיץ הקרוב להופעה שתתקיים בלייב פארק בראשון לציון.

אוסבורן יגיע לכאן במסגרת סיבוב הופעות חדש וארוך במיוחד הנושא את השם "The Farewell Tour" וחוגג חמישה עשורים של קריירה ענפה ועשירה בה הופיע אוסבורן בלמעלה מ-2500 הופעות ברחבי העולם הן כאמן סולו והן כזמר של להקת בלאק סבאת' המיתולוגית. סיבוב ההופעות יתחיל בחודש מאי צפון אמריקה וימשיך משם למדינות רבות באירופה כשישראל היא אחת מהן. הסיבוב צפוי להימשך עד לשנת 2020 ואיתו ינגנו הגיטריסט זאק ווילד, הבסיסט בלסקו, המתופף טומי קלופטוס והקלידן אדם ווקרמן.


אוזי אוסבורן בן ה-68, נחשב לאחד ממובילי סצנת ההבי מטאל. חשיפתו העולמית העצומה הגיעה בזכות השתתפותו בהרכב הרוק בלאק סבאת' בסוף שנות ה-60 איתם נשאר עד לסוף שנות ה-70. החל משנות ה-80, החל אוסבורן בקריירת סולו מצליחה מאוד שהצליחה לשמר את הצלחתו בסצינת ההבי מטאל ובה הוציא להיטים רבים כגון "Perry Mason" ,"Crazy Train" ואחרים.

כנראה שתרצו לקרוא גם את הכתבה הבאה:
אוסבורן הספיק גם להסתבך בהרבה מאוד שערוריות  במהלך הקריירה שלו והפך גם לסוג של כוכב טלוויזיה כאשר הפך את חייו ואת משפחתו לתוכנית ריאליטי שזכתה לחשיפה עצומה ברחבי העולם.

באתר הרשמי של הזמר, מצהיר אוסבורן כי זהו יהיה סיבוב ההופעות העולמי האחרון שלו אך ימשיך להציג הופעות ספיציפיות ולא במסגרת סיבוב הופעות רחב. אוסבורן כבר הופיע בישראל בשנת 2010 בפארק הירקון ועתה כאמור, הוא יספק הזדמנות אחרונה כנראה לראות אותו כאן בלייב.

אוזי אוסבורן בישראל 2018 - כרטיסים 

ההופעה של אוזי אוסבורן בישראל תתקיים ב-8 ביולי בלייב פארק בראשון לציון. מחירי הכרטיסים ינועו בין 294 ש"ח (במכירה מוקדמת) לבין כרטיסי "ערכת השטן" הכוללים כרטיסי גולדן רינג ותוספות אחרות ב-666 ש"ח. מכירת הכרטיסים תיפתח היום (יום א') בשעה 17:00 באמצעות האתר הבא.




רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: אוזי אוסבורן מגיע לישראל ביולי 2018 - כמה יעלו הכרטיסים? Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: אוזי אוסבורן מגיע לישראל ביולי 2018 - כמה יעלו הכרטיסים? Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top