לאוניד פטשקה ומוזס סי - כרטיסים ולוח הופעות 2018

יום שני, 27 בנובמבר 2017
לאוניד פטשקה ומוזס סי - כרטיסים ולוח הופעות 2018
המוזיקאים ליאוניד פטשקה ומוזס סי ממשיכים לרוץ עם המופע החדש שלהם "Liberace & Elvis" בו מפגישים השניים את המוסיקה של הפסנתרן ליברצ'ה יחד עם המוסיקה הידועה של אלביס פרסלי ויציגו הופעות ברחבי הארץ גם במהלך 2018.

לרכישת כרטיסים למופע של לאוניד פטשקה ומוזס סי באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

המופע משלב בין קטעי שירה ונגינה תיאטרליים וכולל ביצועים מופתיים מארסנל השירים האהובים של אלביס מכל הזמנים, כגון: jailhouse rock, are you lonesome tonight, fever לצד קטעים אינסטרומנטליים מוכרים של ליברצ'ה, בין הג'אז לקלאסי, בביצועו של פטשקה.

ליברצ'ה, שהשנה יציינו 30 שנים למותו, היה פסנתרן ידוע ואחד אמני הבידור הנחשבים ביותר בתרבות האמריקנית, החברות בינו ובין אלביס פרסלי החלה בשנות ה -50 ומעולם לא זכתה למעמד של הופעה משותפת על בימות לאס וגאס, מאחר ווגאס לא הייתה ערוכה לקבל את אלביס שבראשית הקריירה המוזיקה וה"שואו" שלו נתפשו כחתרניים. וכך, במופע החדש שיצרו לאוניד פטשקה והאמן מוזס סי, הם מראים איך זה היה יכול להיראות לו שני הטאלנטים הגדולים של המאה ה 20, היו מופיעים יחד על במה אחת.

כרטיסים להופעה של לאוניד פטשקה ומוזס סי - ינואר 2018

השניים יופיעו ביחד גם במהלך 2018 ב-12 בינואר במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב וב-21 בינואר במרכז רפפורט בחיפה. מחיר הכרטיסים נע בין 125 ל-245 ש"ח בהתאם למיקום הישיבה באולם. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

להלן לוח ההופעות של השניים:

תל אביב-יפוהמשכן לאמנויות הבמה 
רכישת כרטיסים
חיפהמרכז רפפורט - אולם רפפורט 
רכישת כרטיסים


צילום: שלומי פינטו

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: לאוניד פטשקה ומוזס סי - כרטיסים ולוח הופעות 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: לאוניד פטשקה ומוזס סי - כרטיסים ולוח הופעות 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top