רשמי: סיינפלד מגיע להופעה בישראל בדצמבר 2017

יום רביעי, 8 בנובמבר 2017

עכשיו זה כבר רשמי וסופי: הקומיקאי הענק ג'רי סיינפלד יגיע לישראל ל-2 הופעות ב-30 בדצמבר 2017 בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב. אז מה יהיה מחיר הכרטיסים והיכן קונים? אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

לאחר דיווחים לא רשמיים ברשת, עכשיו זה הופך לרשמי: כשנתיים מאז הופעתו האחרונה כאן בישראל, הקומיקאי ג'רי סיינפלד יחזור לישראל ל-2 הופעות שיתקיימו באותו יום ב-30 בדצמבר 2017 בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב.


סיינפלד הוא אחד הקומיקאים המצליחים ביותר בהיסטוריה והוא קנה את עולמו בזכות סדרת המופת "סיינפלד" ששודרה בטלוויזיה בעשרות מדינות בין השנים 1989 עד 1998 ובשידורים חוזרים עד היום. סיינפלד, בן ה-61, נולד למשפחה יהודית בברוקלין ניו יורק והחל את הקריירה שלו כקומיקאי כבר ב-1976. ב-1988 יחד עם לארי דייויד, כתב את הסדרה "סיינפלד" לרשת הטלוויזיה NBC שהפכה לאחת הסדרות המצליחות ביותר בהיסטוריה של הטלוויזיה האמריקאית.

לאחר שהסדרה הסתיימה, "נעלם" סיינפלד מהתקשורת כמעט לחלוטין ורק ב-2007 חזר לפעילות כאשר ביים והשתתף בסרט "כוורת בסרט". לאחר מכן המשיך לביים סרטים נוספים והנחה תוכנית אינטרנטית בשם "קומיקאים במכוניות שותים קפה". במהלך כל השנים הקפיד סיינפלד להופיע במופעי סטנדאפ גדולים שהפכו לסולד-אאוט תוך שעות בודדות.

כזכור, סיינפלד הופיע בישראל לפני כשנתיים וארבע הופעותיו כאן הפכו לסולד-אאוט בתוך כמה ימים בלבד מאז פתיחת מכירת הכרטיסים.

כרטיסים להופעה של סיינפלד בישראל - דצמבר 2017

ההופעה של סיינפלד בישראל תתקיים ב-30 בדצמבר 2017 בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב. מחיר הכרטיסים ינוע בין 295 ל-1255 ש"ח בהתאם לסוג הכרטיס. מכירת הכרטיסים תיפתח רק בשבוע הבא ב-15 בנובמבר באמצעות האתר הבא.

אתר "כרטיסים ברשת" ימשיך כמובן לעדכן ולדווח בכל התפתחות חדשה בנושא כאן בכתבה זו ובדף הפייסבוק של האתר (למי שנותן "לייק").


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: רשמי: סיינפלד מגיע להופעה בישראל בדצמבר 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: רשמי: סיינפלד מגיע להופעה בישראל בדצמבר 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top