דון מקלין בישראל - יוני 2018

יום שלישי, 5 בדצמבר 2017

עכשיו זה כבר רשמי: הזמר האמריקאי הותיק דון מקלין (Don McLean) הידוע בעיקר בזכות הלהיט "אמריקן פאי" יגיע להופעה בישראל בחודש יוני 2018 באמפי פארק ברעננה. כמה יעלה כרטיס? ואיפה קונים? אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

אחרי השמועות, עכשיו זה רשמי וסופי: זמר הפולק הידוע דון מקליין בן ה-72, יגיע לישראל בחודש יוני 2018 הקרוב ויציג כאן הופעה אחת שתתקיים באמפי פארק רעננה.


מקליין קנה את עולמו בעיקר בזכות שני להיטיו הגדולים ביותר מתחילת שנות ה-70 -"אמריקן פאי" ו-"וינסנט" (שנכתב על הצייר וינסנט דה-גוך). במהלך הקריירה הארוכה שלו, הספיק מקליין להוציא עוד אלבומים רבים ולהופיע ברחבי העולם כשהוא זוכה להערכה ולהצלחה רבה. חלק גדול משיריו זכו במהלך השנים לגרסאות כיסוי מוצלחות מאוד כגון "אמריקן פאי" שבוצע ע"י מדונה, "וינסנט" שחודש ע"י חוליו איגלסיאס או "The Grave" שבוצע ע"י ג'ורג' מייקל.

מקליין צפוי להוציא בקרוב את אלבומו החדש "Botanic Gardens" שהוקלט כבר ב-2014 אך טרם הופץ והוא אכן צפוי לצאת לסיבוב הופעות בחודשים מאי ויוני בבריטניה ואירלנד כאשר גם ישראל תצטרף לסיבוב ההופעות החדש.

כנראה שתרצו לקרוא גם את הכתבה הבאה:

דון מקלין בישראל ביוני 2018 - כרטיסים

ההופעה של דון מקליין בישראל תתקיים ב-16 ביוני 2018 באמפי פארק רעננה. מחיר הכרטיסים ינוע בין 254 ש"ח ל-754 ש"ח בהתאם לסוג הכרטיס. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.





רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: דון מקלין בישראל - יוני 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: דון מקלין בישראל - יוני 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top