הכנר אנדרה ריו בישראל - אפריל 2018

יום ראשון, 26 בנובמבר 2017

הכנר המפורסם אנדרה ריו (Andre Rieu) יגיע לישראל להופעה מיוחדת יחד עם התזמורת הסימפונית יוהאן שטראוס שתתקיים בהיכל מנורה מבטחים בחודש אפריל 2018. מחיר הכרטיסים יתחילו ב-295 ש"ח ויטפסו עד ל-4005 ש"ח. אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

הכנר אנדרה ריו בישראל - אפריל 2018
בשורה משמחת לחובבי המוסיקה בישראל: הכנר והמנצח ההולנדי המפורסם אנדרה ריו, יגיע לישראל להופעה מיוחדת יחד עם התזמורת הסימפונית יוהאן שטראוס במסגרת סיבוב הופעות בינלאומי רחב. ההופעה תתקיים בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב בחודש אפריל 2018 הקרוב.

ריו נחשב לאחד מהכנרים המפורסמים ביותר בעולם המצליח לסחוף אחריו קהל רב מכל העולם שאינו נמנה דווקא על מושבעי המוסיקה הקלאסית. המופעים של אנדרה ריו מציגים ערב בידורי שלם המשלב בין מוסיקה ידועה מסרטים, מחזות זמר, אופרות, רומנסות ועוד. בניגוד לגישה המקובלת, ריו נוהג לנצח על התזמורת תוך שהוא מנגן על הכינור כאשר פניו מופנות אל הקהל ולא לתזמורת. סגנון הופעתו לעיתים גרר אחריו ביקורות בקרב חובבי המוסיקה הקלאסית.

הכנר ההולנדי יגיע לראשונה לישראל במסגרת סיבוב הופעות עולמי המציג קונצרטים ברחבי העולם וחוגג 30 שנות פעילות ועשייה בהם הספיק למכור את אלבומיו במעל 40 מיליון עותקים, לזכות בפרסים רבים ואף זכה לעבור את רף המיליארד צפיות ביוטיוב.

כרטיסים לאנדרה ריו בישראל - אפריל 2018

ההופעה של אנדרה ריו בישראל תתקיים ב-4 וב-5 באפריל 2018 בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב. מחיר הכרטיסים ינוע בטווח רחב מאוד כאשר הכרטיסים הזולים ביותר יימכרו ב-295 ש"ח ואילו היקרים ביותר יגיעו עדל-4005 ש"ח. כרטיסי ה-VIP יכללו בין היתר ישיבה במקומות הטובים ביותר ומפגש עם אנדרה בתום המופע. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.



רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: הכנר אנדרה ריו בישראל - אפריל 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: הכנר אנדרה ריו בישראל - אפריל 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top