פסטיבל הצילום הבינלאומי 2017 יוצא לדרך - איפה קונים כרטיסים?

יום ראשון, 5 בנובמבר 2017

גם השנה, יתקיים פסטיבל הצילום הבינלאומי 2017 ויציג על פני 12 ימים במהלך החודשים נובמבר ודצמבר, 25 תערוכות שונות של כ-200 אמנים מרחבי העולם. אז מה בדיוק יקרה שם? כמה עולים כרטיסים? והיכן קונים? אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

פסטיבל הצילום הבינלאומי 2017 יוצא לדרך בפעם החמישית במספר ויתקיים על פני 12 ימים בין התאריכים 23 בנובמבר ועד ה-2 בדצמבר 2017 במידטאון תל אביב.

הפסטיבל השנה יוקדש לנושא "זהות" ויציג עבודות העוסקות בנושא מכיוונים שונים כגון זהות מגדרית, זהות אישית, זהות תרבותית, פוליטית ועוד. הפסטיבל יציג עבודות של לא פחות ממאתיים אמנים שונים מרחבי העולם שיחולקו ל-25 תערוכות שונות שיציגו פרוייקטים שונים של האמנים, הצצות לארכיוני צילום ישראלים ועוד.

בין התערוכות שיוצגו בפסטיבל: תערוכה רטרוספקטיבית של האמן ההודי האגדי ראגו ראי (Raghu Rai), תערוכה של צלם העיתונות האיטלקי (Paolo Pellegrin) פאולו פלגרין, I Believe I Am Gay - תערוכה שבה יוצגו דיוקנאות של אנשים דתיים מהקהילה הגאה המתגוררים בהולנד, תערוכה של הצלמת הברזילאית אנג'ליקה דאס שבה יוצגו פורטרטים שיוצרים מגוון כרומטי של צבעי העור השונים של האדם, תערוכה שתסכם את הפעילות החברתית של הפסטיבל Photovoice, פרויקט משותף עם ארכיון יד בן צבי שבו יוצגו צילומים המתעדים את יהודי צפון אפריקה במהלך מלחמת העולם השנייה, תערוכת זוכה פרס מיתר לצילום של שנת 2016, ועוד.


בנוסף, יציג הפסטיבל גם אירועים שונים כמו מרתון צילום, סיורי גלריה, הרצאות, סדנאות, כיתות אמן ועוד.

כרטיסים לפסטיבל הצילום הבינלאומי 2017

פסטיבל הצילום הבינלאומי יתקיים במידטאון תל אביב (מנחם בגין 144) בין התאריכים 23 בדצמבר ועד ל-2 בדצמבר 2017. מחיר הכרטיסים עומד על 45 ש"ח לאדם ליום אחד בפסטיבל או 75 ש"ח עבור כניסה חופשית לכל ימי הפסטיבל. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

בנוסף, יציג הפסטיבל אירוע לילי עם מוזיקה חיה, אמנות ואלכוהול. פרטים נוספים בעמוד הבא.


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: פסטיבל הצילום הבינלאומי 2017 יוצא לדרך - איפה קונים כרטיסים? Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: פסטיבל הצילום הבינלאומי 2017 יוצא לדרך - איפה קונים כרטיסים? Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top